Skip to main content

Marketing of Services (3 cr)

Code: LTL6042-3004

General information


Enrollment
01.10.2022 - 31.10.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
09.01.2023 - 12.03.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
3 cr
Local portion
1 cr
Virtual portion
2 cr
RDI portion
2 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Campus
Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 50
Degree programmes
Degree Programme in Business Economics
Teachers
Ulla Kärnä
Teacher in charge
Ulla Kärnä
Groups
LLAS21
BBA, Business Economics, Blended learning, Fall, 2021
Course
LTL6042

Evaluation scale

H-5

Objective

-

Content

-

Location and time

Monimuoto-opetus, lähiopetus Wärtsilä-kampuksella

Materials

Lämsä A-M & Uusitalo O.(2012): Palvelujen markkinointi esimiestyön haasteena, Edita Prima Oy, Helsinki.
Grönroos C. (2010): Palvelujen johtaminen ja markkinointi, WS Bookwell Oy, Juva.
Lisämateriaali: Kaikki luennoitsijan materiaali Moodle- oppimisympäristössä

Teaching methods

Opintojakso antaa valmiuksia kokonaisvaltaisen palvelujen markkinoinnin ymmärtämiseen, suunnitteluun ja toteutukseen. Opintojaksolla tarkastellaan palvelujen markkinointia asiakkaan, prosessin- ja henkilöstön näkökulmista. Lisäksi opintojaksolla tarkastellaan palvelujen ja asiakassuhteen laatua ja palvelun laadun johtamista.
Keskeinen sisältö:
Palvelujen erityispiirteet
Palvelujen tuotteistaminen ja palvelut organisaation keskeisenä strategisena tekijänä.
Palvelumuotoilu ja tarinallistaminen
Palvelujen markkinointi eri näkökulmista
Palvelujen laatu ja laadun johtaminen
Opiskelu tapahtuu lähi- ja etäopetuksessa ja osaamisnäyttönä laadittava tehtävä tehdään pienryhmissä.

Go back to top of page