Palvelujen markkinointi (3 op)
Toteutuksen tunnus: LTL6042-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.10.2022 - 31.10.2022
Ajoitus
09.01.2023 - 12.03.2023
Opintopistemäärä
3 op
Virtuaaliosuus
2 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
34 % Lähiopetus, 66 % Etäopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 90
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Olli Hatakka
Vastuuopettaja
Olli Hatakka
Ryhmät
-
LLNS21Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2021
Tavoitteet
Opintojakso antaa valmiuksia kokonaisvaltaisen palvelujen markkinoinnin ymmärtämiseen, suunnitteluun ja toteutukseen. Opintojaksolla tarkastellaan palvelujen markkinointia asiakkaan, prosessin- ja henkilöstön näkökulmista. Lisäksi opintojaksolla tarkastellaan palvelujen ja asiakassuhteen laatua ja palvelun laadun johtamista.
Sisältö
Palvelujen erityispiirteet. Palvelujen tuotteistaminen ja palvelut organisaation keskeisenä strategisena tekijänä. Palvelujen markkinointi eri näkökulmista. Palvelujen laatu ja laadun johtaminen.
Arviointiasteikko
H-5