Digitaalinen yritys- ja yhteisöviestintä (20 op)
Toteutuksen tunnus: PYP7110-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.01.2022 - 31.12.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2022 - 31.12.2023
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 - 20
- Lähiosuus
- 20 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Y-akatemia (YAO)
- Toimipiste
- Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Y-Akatemia
- Opettajat
- Eveliina Kononen
- Martha Balerina
- Daniel Bågeberg
- Harri Mielonen
- Kirsi Varis
- Riikka Räsänen
- Mikko Lahti
- Vastuuopettaja
- Harri Mielonen
- Opintojakso
- PYP7110
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Tavoitteet
Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisia kanavia monipuolisesti viestinnässään ja osaa tuottaa sisältöä digitaalisesti jaettavaksi (kuva, ääni, teksti). Opiskelija osaa viestiä tehokaasti kunkin alustan edellyttämällä tavalla ja osaa verkottua digitaalisissa kanavissa. Opiskelija ymmärtää viestinnän merkityksen yritys- ja yhteisöviestinnässä ja tietää mitä digitaalisen viestinnän mahdollisuuksia on juuri nyt käytettävissä. Opiskelija osaa tehdä vastuullista digitaalista yritys- ja yhteisöviestintää. Tämän lisäksi opiskelija kehittää aktiivisesti oman organisaation viestintää ja etsii digitaalisen viestinnän uusia mahdollisuuksia sekä tuo ne käytäntöön.
Sisältö
Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toteuttaa erilaisia yritys-ja yhteisöviestinnän projekteja.
Opetusmenetelmät
Opiskelijaosaa hyödyntää digitaalisia kanavia monipuolisesti viestinnässään ja osaa tuottaa sisältöä digitaalisesti jaettavaksi (kuva, ääni, teksti). Opiskelija osaa viestiä tehokaasti kunkin alustan edellyttämällä tavalla ja osaa verkottua digitaalisissa kanavissa. Opiskelija ymmärtää viestinnän merkityksen yritys- ja yhteisöviestinnässä ja tietää mitä digitaalisen viestinnän mahdollisuuksia on juuri nyt käytettävissä. Opiskelija osaa tehdä vastuullista digitaalista yritys- ja yhteisöviestintää. Tämän lisäksi opiskelija kehittää aktiivisesti oman organisaation viestintää ja etsii digitaalisen viestinnän uusia mahdollisuuksia sekä tuo ne käytäntöön.