Venäläisten asiakkaiden kuluttajakäyttäytyminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: PR10004-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.04.2022 - 01.05.2022
Ajoitus
15.05.2022 - 31.07.2022
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Restonomikoulutus (PR)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 100
Koulutus
- Matkailun koulutus
Opettaja
- Ekaterina Miettinen
Vastuuopettaja
Ekaterina Miettinen
Ryhmät
-
TOP21_22Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2021-2022
-
KAKK22Karelia, avoin, kaikki, kevät, 2022
Aika ja paikka
Kirjallisuus ja tehtävät Moodlessa.
Oppimateriaalit
Opettajan tarjoamat kurssimateriaalit
Opetusmenetelmät
Kurssilla perehdytään kuluttajakäyttäytymisen eri osa-alueisiin yleisesti ja matkailussa. Erityisesti otetaan huomioon venäläiseen kuluttajaan liittyvät erityispiirteet. Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa soveltaa kuluttajakäyttäytymisen perustietämystä esimerkiksi markkinoinnin suunnittelussa ja ymmärtää kuluttajaymmärryksen merkityksen matkailussa.
Keskeinen sisältö koskee seuraavia osa-alueita: kuluttajakäyttäytyminen, arvot ja kulttuuri, matkustusmotivaatio, venäläinen kuluttaja ja matkailija, venäläinen matkailija Suomessa.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Verkko-opinnot. Itsenäinen opiskelu ja tehtävät Moodlessa.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 opintopistettä vastaa noin 133 tuntia opiskelijan työtä.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opintojakson arvosana koostuu palautettavista tehtävistä. Asteikko on HYV/HYL. Arvioinnissa kiinnitetään huomiota aihepiirin osaamiseen, asioiden monipuoliseen käsittelyyn ja omaan pohdintaan.