Basics of Facebook and GoogleAds Marketing for Entrepreneurs (3 cr)
Code: LP10001-3002
General information
- Enrollment
- 01.10.2021 - 31.10.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 15.03.2022 - 31.05.2022
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 3 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
- Campus
- Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 10 - 25
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Economics
Evaluation scale
Approved/Rejected
Location and time
7 toiminnallista luentokertaa Collaborate-etätyötilassa (etäopetusta). Lisäksi viikkotehtävät luentojen välissä.
Teaching methods
Englanniksi
You will learn how to run a marketing campaign in GoogleAds and Facebook. You'll learn to sett goals for your marketing campaign, run the campaign and analyze the results.
This course if tailored for entrepreneurs or persons who are responsible of marketing in their companies with little or no digital marketing experience. You need to have access to the company's social media accounts.
Student workload
3 op vastaa noin 81 tuntia opiskelijan työtä.
Luentojen välissä opiskelija työstää markkinointisuunnitelmaa ja -kampanjaa omassa yrityksessään / edustamassaan järjestössä.