Matkailupalvelujen tuotteistaminen ja markkinointi 1 (4 op)
Toteutuksen tunnus: LUT6014-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.10.2021 - 31.10.2021
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 10.01.2022 - 31.03.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 4 op
- Lähiosuus
- 4 op
- TKI-osuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Restonomikoulutus (PR)
- Toimipiste
- Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 60
- Opettajat
- Hanna Vienonen
- Raija Ruusunen
- Vastuuopettaja
- Hanna Vienonen
- Ryhmät
-
PRNS21Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2021
- Opintojakso
- LUT6014
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opiskelija hallitsee palvelujen asiakaslähtöisen tuotteistamis- ja markkinointiosaamisen perusteet matkailualalla. Hän ymmärtää palvelutuotteen rakentumisen eri vaiheet huomioiden laatu, asiakkaan saama arvo ja elämyksellisyys matkailutuotteissa. Opiskelija tunnistaa matkailumarkkinoinnin sisäisiä ja ulkoisia tekijöitä. Hän ymmärtää asiakaslähtöisen markkinoinnin sekä matkailupalvelun hinnoittelun periaatteet sekä laadun merkityksen markkinoinnin tukena.
Sisältö
Tuotekehitys matkailualalla. Elämyksellisyys, tuotepaketointi ja -räätälöinti, hinnoittelun perusteet, markkinointiympäristön perusteet sekä markkinoinnin kilpailukeinot.