Siirry suoraan sisältöön

Matkailupalvelujen tuotteistaminen ja markkinointi 1 (4 op)

Toteutuksen tunnus: LUT6014-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.10.2021 - 31.10.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
10.01.2022 - 31.03.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
4 op
Lähiosuus
4 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Restonomikoulutus (PR)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 60
Opettajat
Hanna Vienonen
Raija Ruusunen
Vastuuopettaja
Hanna Vienonen
Ryhmät
PRNS21
Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2021
Opintojakso
LUT6014

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija hallitsee palvelujen asiakaslähtöisen tuotteistamis- ja markkinointiosaamisen perusteet matkailualalla. Hän ymmärtää palvelutuotteen rakentumisen eri vaiheet huomioiden laatu, asiakkaan saama arvo ja elämyksellisyys matkailutuotteissa. Opiskelija tunnistaa matkailumarkkinoinnin sisäisiä ja ulkoisia tekijöitä. Hän ymmärtää asiakaslähtöisen markkinoinnin sekä matkailupalvelun hinnoittelun periaatteet sekä laadun merkityksen markkinoinnin tukena.

Sisältö

Tuotekehitys matkailualalla. Elämyksellisyys, tuotepaketointi ja -räätälöinti, hinnoittelun perusteet, markkinointiympäristön perusteet sekä markkinoinnin kilpailukeinot.

Siirry alkuun