Multi-channel Corporate and Social Communication (5 cr)
Code: LUP7010-3003
General information
- Enrollment
- 01.04.2021 - 26.08.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.09.2021 - 31.12.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual portion
- 2 cr
- RDI portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Restonomikoulutus (PR)
- Campus
- Tikkarinne Campus Tikkarinne 9
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 60
- Teachers
- Tarja Kupiainen
- Olli Haapiainen
- Tiina Simonen
- Teacher in charge
- Tarja Kupiainen
- Groups
-
LUTNS19Hospitality Management (BA), Tourism and Catering, Full-time Studies, Fall, 2019
-
LUVNS19Media (BA), Full-time Studies, Fall, 2019
- Course
- LUP7010
Evaluation scale
H-5
Objective
-
Content
-
Location and time
05.09.2022 - 28.10.2022
Materials
Kirjalista on Moodlessa.
Teaching methods
Oppimistavoitteet:
Opiskelija
* osaa viestiä tilanteen, kanavan ja muiden viestinnän osapuolten mukaisesti toimiessaan työ- tai muun yhteisön jäsenenä ja sen edustajana.
* tietää mitä osa-alueita yhteisön tai yrityksen viestintään kuuluu ja mikä merkitys niillä on yhteisö- tai yrityskuvan (brändin) syntymisessä ja markkinoinnissa.
* osaa käyttää erilaisia kanavia sekä ulkoisessa että sisäisessä viestinnässä.
* osaa suunnitella ja toteuttaa yhteisö- ja markkinointiviestintää monikanavaisesti.
Keskeinen sisältö:
* yhteisön tai yrityksen viestinnän perusteet: markkinointiviestintä, mediaviestintä, sidosryhmäviestintä, matkailuviestintä
* viestintäsuunnitelman laatiminen
Student workload
Opiskelija työtä yhteensä 133 tuntia