Skip to main content

Multi-channel Corporate and Social Communication (5 cr)

Code: LUP7010-3003

General information


Enrollment
01.04.2021 - 26.08.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.09.2021 - 31.12.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
3 cr
Virtual portion
2 cr
RDI portion
2 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Restonomikoulutus (PR)
Campus
Tikkarinne Campus Tikkarinne 9
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 60
Teachers
Tarja Kupiainen
Olli Haapiainen
Tiina Simonen
Teacher in charge
Tarja Kupiainen
Groups
LUTNS19
Hospitality Management (BA), Tourism and Catering, Full-time Studies, Fall, 2019
LUVNS19
Media (BA), Full-time Studies, Fall, 2019
Course
LUP7010

Evaluation scale

H-5

Objective

-

Content

-

Location and time

05.09.2022 - 28.10.2022

Materials

Kirjalista on Moodlessa.

Teaching methods

Oppimistavoitteet:

Opiskelija

* osaa viestiä tilanteen, kanavan ja muiden viestinnän osapuolten mukaisesti toimiessaan työ- tai muun yhteisön jäsenenä ja sen edustajana.
* tietää mitä osa-alueita yhteisön tai yrityksen viestintään kuuluu ja mikä merkitys niillä on yhteisö- tai yrityskuvan (brändin) syntymisessä ja markkinoinnissa.
* osaa käyttää erilaisia kanavia sekä ulkoisessa että sisäisessä viestinnässä.
* osaa suunnitella ja toteuttaa yhteisö- ja markkinointiviestintää monikanavaisesti.

Keskeinen sisältö:

* yhteisön tai yrityksen viestinnän perusteet: markkinointiviestintä, mediaviestintä, sidosryhmäviestintä, matkailuviestintä
* viestintäsuunnitelman laatiminen

Student workload

Opiskelija työtä yhteensä 133 tuntia

Go back to top of page