Siirry suoraan sisältöön

Matkailupalvelujen tuotteistaminen ja markkinointi 2 (5 op)

Toteutuksen tunnus: LUT6024-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.10.2021 - 31.10.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
10.01.2022 - 29.05.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Restonomikoulutus (PR)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 60
Opettajat
Raija Ruusunen
Tuija Kainulainen
Vastuuopettaja
Tarja Kupiainen
Ryhmät
LUTNS20
Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2020
Opintojakso
LUT6024

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

-

Sisältö

Tuotteistamisen ja markkinoinnin suunnittelu osana matkailuyritysten strategista suunnittelua. Kulttuurin matkailullinen tuotteistaminen. Kulttuurimatka lähialueelle (ulkomaa).

Oppimateriaalit

Allen, J., O'Toole, W. McDonnel, I. & Harris, R. 2011. Festival and Special Event Management. Wiley, Milton.Bergström, S. & Leppänen, A. 2009 (tai uudempi). Yrityksen asiakasmarkkinointi. Helsinki: Edita.

Opetusmenetelmät

Tuotteistamisen ja markkinoinnin suunnittelu osana matkailuyritysten strategista suunnittelua. Kulttuurin matkailullinen tuotteistaminen. Kulttuurimatka lähialueelle (ulkomaa).

Siirry alkuun