Markkinoinnin perusteet (5 op)
Toteutuksen tunnus: LTL6009-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.04.2021 - 30.09.2021
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 25.08.2021 - 18.12.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
- Toimipiste
- Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 45
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Ulla Kärnä
- Vastuuopettaja
- Ulla Kärnä
- Ryhmät
-
LLAS21Tradenomi (AMK), liiketalous, monimuoto, syksy, 2021
- Opintojakso
- LTL6009
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää asiakaslähtöisen ja kokonaisvaltaisen markkinoinnin merkityksen liiketoiminnassa. Hän hallitsee markkinoinnin peruskäsitteet ja osaa hyödyntää niitä. Hän ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen ja segmentoinnin merkityksen liiketoiminnan suunnittelussa ja toteutuksessa.
Sisältö
Markkinoinnin ajattelutavat 4P, 4C ja 7P. Kuluttajakäyttäytymisen käsitteistö. Segmentointi. Asiakassuhdemarkkinointi.
Aika ja paikka
opintojakso kestää S1- ja S2-jaksojen ajan
Oppimateriaalit
Bergström & Leppänen. 2011 tai uudempi. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Edita.Luennot ja luentomateriaalit Moodlessa sekä muu opettajan osoittama materiaali
Opetusmenetelmät
Opintojakson suorituksiin kuuluu tentti ja ryhmässä suoritettava oppimistehtävä. Tämä oppimistehtävä on yhteinen Liiketoiminta ja yrittäjyys-opintojakson kanssa.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ryhmätyönä laadittava LTS ja tentti
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Yhteensä noin 133 h opiskelijan työtä.
Lisätiedot
Opintojaksolla pidetään tentti. Tentistä järjestetään kaksi uusintatenttiä.