Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin perusteet (5 op)

Toteutuksen tunnus: LTL6009-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.04.2021 - 30.09.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
25.08.2021 - 18.12.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 45
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Ulla Kärnä
Vastuuopettaja
Ulla Kärnä
Ryhmät
LLAS21
Tradenomi (AMK), liiketalous, monimuoto, syksy, 2021
Opintojakso
LTL6009

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää asiakaslähtöisen ja kokonaisvaltaisen markkinoinnin merkityksen liiketoiminnassa. Hän hallitsee markkinoinnin peruskäsitteet ja osaa hyödyntää niitä. Hän ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen ja segmentoinnin merkityksen liiketoiminnan suunnittelussa ja toteutuksessa.

Sisältö

Markkinoinnin ajattelutavat 4P, 4C ja 7P. Kuluttajakäyttäytymisen käsitteistö. Segmentointi. Asiakassuhdemarkkinointi.

Aika ja paikka

opintojakso kestää S1- ja S2-jaksojen ajan

Oppimateriaalit

Bergström & Leppänen. 2011 tai uudempi. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Edita.Luennot ja luentomateriaalit Moodlessa sekä muu opettajan osoittama materiaali

Opetusmenetelmät

Opintojakson suorituksiin kuuluu tentti ja ryhmässä suoritettava oppimistehtävä. Tämä oppimistehtävä on yhteinen Liiketoiminta ja yrittäjyys-opintojakson kanssa.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ryhmätyönä laadittava LTS ja tentti

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Yhteensä noin 133 h opiskelijan työtä.

Lisätiedot

Opintojaksolla pidetään tentti. Tentistä järjestetään kaksi uusintatenttiä.

Siirry alkuun