Skip to main content

Marketing Project Work (4 cr)

Code: LTP7048-3002

General information


Enrollment
01.04.2021 - 30.04.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
18.10.2021 - 18.12.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
4 cr
Local portion
1 cr
Virtual portion
3 cr
RDI portion
4 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Campus
Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
Degree Programme in Business Economics
Teachers
Lotta Lilja
Teacher in charge
Lotta Lilja
Groups
LTLAS19
BBA, Business Economics, Blended learning, Fall, 2019
Course
LTP7048

Evaluation scale

H-5

Objective

-

Content

-

Location and time

Luennot ja ohjaus:
8 * 1,5 h (kerran viikossa)

Itsenäistä työskentelyaikaa:
8 * 4 h (ryhmätöiden edistämiseen, mahdollisuus myös ohjaukseen näinä aikoina)

Materials

Annetaan opintojaksolla / Moodelssa

Teaching methods

Opiskelija:
osaa tunnistaa organisaation markkinointiin liittyvät kehittämistarpeet
pystyy tuottamaan selvityksiä ja ratkaisuvaihtoehtoja organisaation kehittämistarpeisiin ryhmässä
pystyy ottamaan vastuun projektin hallintaan liittyvistä tehtäväalueista
Sisältö:
Kehittämisprojektin toteutus: kehittämishankkeen rajaus, projekti- ja/ tai tutkimussuunnitelman laadinta, tutkimusraportin ja projektin loppuraportin laadinta sekä ohjausryhmän ohjauksen hyödyntäminen.

Employer connections

Toimeksiannot tulevat lähiseudun yrityksistä.

Completion alternatives

Voit tehdä oman projektityön itsenäisesti Moodlen ohjeiden mukaan.

Student workload

4 opintopistettä vastaa 107 h opiskelijatyötä. Yhteensä 16 oppituntia luentoja, lisäksi ohjaukselle on varattu 32 h ja loppu on ryhmätyöskentelyä.

Go back to top of page