Marketing Project Work (4 cr)
Code: LTP7048-3002
General information
- Enrollment
- 01.04.2021 - 30.04.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 18.10.2021 - 18.12.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 4 cr
- Local portion
- 1 cr
- Virtual portion
- 3 cr
- RDI portion
- 4 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
- Campus
- Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Economics
- Teachers
- Lotta Lilja
- Teacher in charge
- Lotta Lilja
- Groups
-
LTLAS19BBA, Business Economics, Blended learning, Fall, 2019
- Course
- LTP7048
Evaluation scale
H-5
Objective
-
Content
-
Location and time
Luennot ja ohjaus:
8 * 1,5 h (kerran viikossa)
Itsenäistä työskentelyaikaa:
8 * 4 h (ryhmätöiden edistämiseen, mahdollisuus myös ohjaukseen näinä aikoina)
Materials
Annetaan opintojaksolla / Moodelssa
Teaching methods
Opiskelija:
osaa tunnistaa organisaation markkinointiin liittyvät kehittämistarpeet
pystyy tuottamaan selvityksiä ja ratkaisuvaihtoehtoja organisaation kehittämistarpeisiin ryhmässä
pystyy ottamaan vastuun projektin hallintaan liittyvistä tehtäväalueista
Sisältö:
Kehittämisprojektin toteutus: kehittämishankkeen rajaus, projekti- ja/ tai tutkimussuunnitelman laadinta, tutkimusraportin ja projektin loppuraportin laadinta sekä ohjausryhmän ohjauksen hyödyntäminen.
Employer connections
Toimeksiannot tulevat lähiseudun yrityksistä.
Completion alternatives
Voit tehdä oman projektityön itsenäisesti Moodlen ohjeiden mukaan.
Student workload
4 opintopistettä vastaa 107 h opiskelijatyötä. Yhteensä 16 oppituntia luentoja, lisäksi ohjaukselle on varattu 32 h ja loppu on ryhmätyöskentelyä.