Skip to main content

Basic Studies of Vaccination Competence (2 cr)

Code: STH3017-3003

General information


Enrollment
01.04.2021 - 30.09.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2021 - 31.12.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
2 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
2 cr
RDI portion
1 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Sairaanhoitajakoulutus (SH)
Campus
Tikkarinne Campus Tikkarinne 9
Teaching languages
Finnish
Seats
10 - 20
Degree programmes
Degree Programme in Nursing
Teachers
Raija Latvala
Teacher in charge
Raija Latvala
Course
STH3017

Evaluation scale

Approved/Rejected

Objective

-

Content

-

Location and time

Verkkokurssi Moodlessa. Suoritus syksyllä 2021.

Materials

Rokotusosaamisen koulutusmateriaali on kehitetty yhteistyössä Metropolia ammattikorkeakoulun, Diakonia-ammattikorkeakoulun, Turun ammattikorkeakoulun sekä Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen kanssa. Suosituksena on, että jokainen opiskelija (terveydenhoitaja, sairaanhoitaja, kätilö) suorittaa vähintään 2 op:n Rokotusosaamisen perusteet. Terveydenhoitajaopiskelijoilla perusteet kuuluvat pakollisiin opintoihin ja sen lisäksi terveydenhoitajaopiskelijoiden tulee suorittaa Rokotusosaamisen syventäminen -osio 1 op.Kareliassa sairaanhoitajaopiskelijoilla on mahdollisuus suorittaa halutessan Rokotusosaamisen syventäminen 1op -verkkokurssi sen jälkeen, kun on suorittanut hyväksytysti Rokotusosaamisen perusteet 2op.

Teaching methods

Kyseessä on sairaanhoitajaopiskelijoille kokonaan verkossa suoritettava Moodle-kurssi, johon kuuluu materiaaliin tutustumisen lisäksi portfolion palauttaminen Moodleen sekä verkkotentti.

Student workload

Materiaaleihin tutustuminen, tehtävien suorittaminen ja portfolion palauttaminen 52,4h.
Tentti 1h

Qualifications

Edeltävinä opintoina tulee olla suoritettuna hoitotyön perusopinnot, sekä lääke- ja nestehoidon perusopinnot.
Edeltäviä opintoja oltava suoritettuna vähintään 100op.

Further information

Lisätietoja tarvittaessa: raija.latvala@karelia.fi

Go back to top of page