Matkailualan palveluosaaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: LUT6017-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.04.2021 - 30.04.2021
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.11.2021 - 17.12.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 4 op
- Virtuaaliosuus
- 1 op
- TKI-osuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Restonomikoulutus (PR)
- Toimipiste
- Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 60
- Opettajat
- Mikko Lahti
- Vastuuopettaja
- Mikko Lahti
- Ryhmät
-
LUTNS20Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2020
- Opintojakso
- LUT6017
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opiskelija tietää miten laadukas palvelukokemus muodostuu: palvelun laadun ulottuvuudet ja palvelun laadun kriteerit ja niihin vaikuttavat tekijät.
Opiskelija ymmärtää palvelun laadun merkityksen yrityksen toiminnassa sekä asiakaskokemuksen muodostumisessa.
Opiskelija ymmärtää henkilökohtaisen myyntityön merkityksen yrityksen menestykselle ja osana asiakaspalvelua.
Opiskelija ymmärtää asiakaslähtöisyyden ja palvelunlaadun merkityksen liiketoiminnassa, osaa arvioida ja kehittää palvelun laatua sekä asiakaspalvelua.
Sisältö
Palvelun laatu. Laadunhallinta ja sen merkitys matkailuyrityksissä. Asiakaslähtöisyyden ja asiakasprosessin määrittäminen. Asiakastyytyväisyyden muodostuminen ja asiakaspalvelun kehittäminen.
Oppimateriaalit
Opintojaksolla osoitettu ja jaettu materiaali ja kirjallisuus