Siirry suoraan sisältöön

Matkailualan palveluosaaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: LUT6017-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.04.2021 - 30.04.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.11.2021 - 17.12.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
4 op
Virtuaaliosuus
1 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Restonomikoulutus (PR)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 60
Opettajat
Mikko Lahti
Vastuuopettaja
Mikko Lahti
Ryhmät
LUTNS20
Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2020
Opintojakso
LUT6017

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija tietää miten laadukas palvelukokemus muodostuu: palvelun laadun ulottuvuudet ja palvelun laadun kriteerit ja niihin vaikuttavat tekijät.
Opiskelija ymmärtää palvelun laadun merkityksen yrityksen toiminnassa sekä asiakaskokemuksen muodostumisessa.
Opiskelija ymmärtää henkilökohtaisen myyntityön merkityksen yrityksen menestykselle ja osana asiakaspalvelua.

Opiskelija ymmärtää asiakaslähtöisyyden ja palvelunlaadun merkityksen liiketoiminnassa, osaa arvioida ja kehittää palvelun laatua sekä asiakaspalvelua.

Sisältö

Palvelun laatu. Laadunhallinta ja sen merkitys matkailuyrityksissä. Asiakaslähtöisyyden ja asiakasprosessin määrittäminen. Asiakastyytyväisyyden muodostuminen ja asiakaspalvelun kehittäminen.

Oppimateriaalit

Opintojaksolla osoitettu ja jaettu materiaali ja kirjallisuus

Siirry alkuun