Asiakkuudenhallinta (5 op)
Toteutuksen tunnus: LTP7043-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.10.2020 - 31.10.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 15.03.2021 - 31.05.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- TKI-osuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
- Toimipiste
- Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Ulla Kärnä
- Vastuuopettaja
- Ulla Kärnä
- Ryhmät
-
LTLAS19Tradenomi (AMK), liiketalous, monimuoto, syksy, 2019
- Opintojakso
- LTP7043
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää asiakkuuksien ja asiakaslähtöisyyden merkityksen organisaatiolle. Hän hallitsee asiakastyytyväisyyteen ja -kokemukseen pohjautuvan johtamisen periaatteet. Opiskelija tuntee asiakkuusajattelun peruskäsitteet ja saa valmiuksia luoda ja ylläpitää yrityksen asiakassuhteita.
Sisältö
Asiakastyytyväisyyden ja -kokemusten johtaminen, Asiakkuuden elinkaari, asiakkuuden talous, asiakkuusstrategiat, CRM
Opetusmenetelmät
Tavoitteet:
Opiskelija ymmärtää ja hallitsee asiakastyytyväisyyteen pohjautuvan johtamisen periaatteet. Opiskelija tuntee asiakkuusajattelun peruskäsitteet ja saa valmiuksia luoda ja ylläpitää yrityksen asiakassuhteita.
Keskeiset käsitteet:
Asiakastyytyväisyyden kuunteleminen, asiakastyytyväisyysjohtaminen, asiakkuusajattelun viitekehys, asiakkuuden elinkaari, asiakkuuden talous, asiakkuusstrategiat ja asiakkuusohjelmat.
Opiskelijat laativat tiimissä asiakkuuksien kehittämisen projektityön toimeksiantajayritykselle.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Opintojaksolla ei ole tenttiä. Opintojaksolla laaditaan tiimissä projektityö toimeksiantajayritykselle.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
133 h/opiskelija