Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin perusteet (5 op)

Toteutuksen tunnus: LTL6009-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.04.2020 - 30.09.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
26.08.2020 - 31.12.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 45
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Ulla Kärnä
Vastuuopettaja
Ulla Kärnä
Ryhmät
LTLAS20
Tradenomi (AMK), liiketalous, monimuoto, syksy, 2020
Opintojakso
LTL6009

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää asiakaslähtöisen ja kokonaisvaltaisen markkinoinnin merkityksen liiketoiminnassa. Hän hallitsee markkinoinnin peruskäsitteet ja osaa hyödyntää niitä. Hän ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen ja segmentoinnin merkityksen liiketoiminnan suunnittelussa ja toteutuksessa.

Sisältö

Markkinoinnin ajattelutavat 4P, 4C ja 7P. Kuluttajakäyttäytymisen käsitteistö. Segmentointi. Asiakassuhdemarkkinointi.

Oppimateriaalit

Bergström & Leppänen. 2011 tai uudempi. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Edita.Luennot ja luentomateriaaliOpiskelijoiden keskustelut, ryhmätyöt ym.

Opetusmenetelmät

Opintojakson suorituksiin kuuluu tentti ja ryhmässä suoritettava oppimistehtävä. Tämä oppimistehtävä toteutetaan yhdessä Liiketoiminta ja yrittäjyys-opintojakson ryhmätehtävän kanssa.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Yhteensä noin 133 h opiskelijan työtä. Lähiopiskelu luennot 8h, verkko-opetusta 10h, itsenäinen työskentely 54h, sisältäen ryhmätyöskentelyn, kirjallisuuteen/oppimateriaaliin perehtyminen 58 h, tentti 2h, arviointi ja palaute 1 h.

Lisätiedot

Opintojaksolla pidetään tentti noin jakson keskivaiheessa. Tentistä järjestetään kaksi uusintatenttiä.
Tentti:
Uusintatentit:

Siirry alkuun