Siirry suoraan sisältöön

Asiakaslähtöisten sähköisten palvelujen kehittäminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: STP7007-KEC20V1

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.06.2020 - 31.07.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Täydentävänosaamisen opinnot (TAYO)
Toimipiste
Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
Täydentävän osaamisen opinnot
Opettajat
Helena Ikonen
Opintojakso
STP7007

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Tavoitteet

Opinnot suoritettuaan opiskelija:osaa arvioida kriittisesti sähköisten palvelujen hyötyä ja riskejäosaa tunnistaa sähköisten palvelujen kehittämiskohteita tai uusia palvelu/tuote tarpeitaosaa hakea ja arvioida kriittisesti tutkimustietoa ja hyviä käytänteitä sekä hyödyntää niitä kehittämisessäosaa innovoidauusia sähköisiä/digitaalisiapalveluja/tuotteita ja tuntee niiden liiketoiminnallisen kehittämisenosaa kehittää innovatiivisesti ja käyttäjälähtöisestisähköisiä palveluja hyödyntäen palvelumuotoilun menetelmiä ja edistää niiden käyttöönottoa asiakasprosesseissatiedostaa oman roolinsa näiden palvelujen kehittäjänä ja käyttöönoton edistäjänä

Sisältö

sähköisten palvelujen hyödyn, riskien ja vaikuttavuuden arviointisähköisten/digitaalisten palvelujen innovointi ja liiketoiminnallinen kehittäminenasiakaslähtöisten palvelujen kehittämisprosessikehittämiseen vaikuttavat tekijät ja niiden huomioiminen kehittämistyössäpalvelumuotoilun menetelmien hyödyntäminen käyttäjälähtöisessä kehittämisessäammattilaisten ja asiakkaiden ohjaaminen ja tukeminen työn ja palvelun muutoksessaVerkkotehtävät, moniammatillinen työelämäprojekti (työpajat ja käytännön toteutus, projektiraportti ja sen esitys). Osa opinnoista englannin kielellä (materiaali).

Oppimateriaalit

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Siirry alkuun