Skip to main content

Marketing Projects (20 cr)

Code: KY10018-3005

General information


Enrollment
01.10.2024 - 31.10.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
07.01.2025 - 18.12.2026
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
3 - 20
Local portion
20 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Y-akatemia (YAO)
Campus
Tikkarinne Campus Tikkarinne 9
Teaching languages
Finnish
Seats
5 - 30
Degree programmes
Business Academy
Teachers
Daniel Bågeberg
Martha Balerina
Riikka Räsänen
Mikko Lahti
Teacher in charge
Daniel Bågeberg
Groups
KYAK25H
Business Academy, Spring, 2025
Course
KY10018

Evaluation scale

H-5

Objective

Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia ja ymmärtää markkinoinnin merkityksen osana myyntiprosessia. Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla. Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin ja osaa hyödyntää toiminnassaan uusia tapoja markkinoida sekä ymmärtää sosiaalisen median osana yrityksen markkinointi strategiaa. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena. Opiskelija osaa soveltaa osaamistaan käytäntöön sekä hankkii tiimille projekteja.

Content

Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toimii teeman mukaisissa rooleissa käytännön projekteissa.

Teaching methods

Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia ja ymmärtää markkinoinnin merkityksen osana myyntiprosessia. Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla. Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin ja osaa hyödyntää toiminnassaan uusia tapoja markkinoida sekä ymmärtää sosiaalisen median osana yrityksen markkinointi strategiaa. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena. Opiskelija osaa soveltaa osaamistaan käytäntöön sekä hankkii tiimille projekteja. Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toimii teeman mukaisissa rooleissa käytännön projekteissa.

Go back to top of page