Marketing Projects (20 cr)
Code: KY10018-3005
General information
- Enrollment
- 01.10.2024 - 31.10.2024
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 07.01.2025 - 18.12.2026
- Implementation is running.
- Number of ECTS credits allocated
- 3 - 20
- Local portion
- 20 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Y-akatemia (YAO)
- Campus
- Tikkarinne Campus Tikkarinne 9
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 5 - 30
- Degree programmes
- Business Academy
- Teachers
- Daniel Bågeberg
- Martha Balerina
- Riikka Räsänen
- Mikko Lahti
- Teacher in charge
- Daniel Bågeberg
- Groups
-
KYAK25HBusiness Academy, Spring, 2025
- Course
- KY10018
Evaluation scale
H-5
Objective
Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia ja ymmärtää markkinoinnin merkityksen osana myyntiprosessia. Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla. Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin ja osaa hyödyntää toiminnassaan uusia tapoja markkinoida sekä ymmärtää sosiaalisen median osana yrityksen markkinointi strategiaa. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena. Opiskelija osaa soveltaa osaamistaan käytäntöön sekä hankkii tiimille projekteja.
Content
Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toimii teeman mukaisissa rooleissa käytännön projekteissa.
Teaching methods
Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia ja ymmärtää markkinoinnin merkityksen osana myyntiprosessia. Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla. Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin ja osaa hyödyntää toiminnassaan uusia tapoja markkinoida sekä ymmärtää sosiaalisen median osana yrityksen markkinointi strategiaa. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena. Opiskelija osaa soveltaa osaamistaan käytäntöön sekä hankkii tiimille projekteja. Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toimii teeman mukaisissa rooleissa käytännön projekteissa.