Sisältömarkkinointi somessa (1 op)
Toteutuksen tunnus: LL10098-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
02.07.2024 - 31.07.2024
Ajoitus
05.08.2024 - 31.07.2025
Opintopistemäärä
1 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Avoimen AMK:n opinnot (AVOIN)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 50
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Lotta Lilja
- Kati Hämäläinen
Vastuuopettaja
Lotta Lilja
Ajoitusryhmät
- Pienryhmä (schedulingGroup) 1 (Koko: 50. Avoin AMK: 50.)
Ryhmät
-
KAKK25KEKarelia, avoin, kaikki, kesä, 2025
-
TOP24_25Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2024-2025
-
KAKS24Karelia, avoin, kaikki, syksy, 2024
-
KAKK25Karelia, avoin, kaikki, kevät, 2025
Pienryhmät
- Pienryhmä (schedulingGroup) 1
Aika ja paikka
Opiskelu tapahtuu verkossa ajasta ja paikasta riippumatta.
Jos haluat palautetta tehtävääsi / suunnitelmiisi, palauta tehtävä aina kuun 1. tai 15. päivä mennessä. (Huom. loma-aikoina palautteessa on enemmän viivettä)
Oppimateriaalit
Aineistot löytyvät Moodlesta.
Opetusmenetelmät
Tämä opintojakso on räätälöity yrittäjyyttä suunnittelevalle, yrittäjänä toimivalle tai yrityksen tai yhdistyksen markkinoinnista vastaavalle.
Opintojakson aikana opit laatimaan sisältösuunnitelman omalle yrityksellesi. Suositus on, että käyt ensin läpi Ostajapersoona: tiedä kenelle suuntaat markkinointia -opintojakson sisällöt.
Opintojakson suorittamisen voi aloittaa milloin tahansa. Jos haluat palautetta tehtävääsi / suunnitelmiisi, palauta tehtävä aina kuun 1. tai 15. päivä mennessä. Opintopisteiden saamiseksi tehtävän hyväksytty palauttaminen on välttämätöntä. Arviointi Hylätty – täydennettävää – hyväksytty.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Yksi opintopiste vastaa noin 27 tuntia opiskelijan työtä. Voit itse pohtia, miten paljon haluat käyttää aikaa opintoihin.
Arviointiasteikko
H-5