Markkinointiprojektit (20 op)
Toteutuksen tunnus: KY10018-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.10.2023 - 13.04.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2024 - 31.05.2026
- Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 3 - 20
- Lähiosuus
- 20 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Y-akatemia (YAO)
- Toimipiste
- Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 5 - 30
- Koulutus
- Y-Akatemia
- Opettajat
- Daniel Bågeberg
- Martha Balerina
- Kirsi Varis
- Riikka Räsänen
- Mikko Lahti
- Vastuuopettaja
- Daniel Bågeberg
- Ryhmät
-
KYAK24HY-Akatemia, kevät, 2024
- Opintojakso
- KY10018
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia ja ymmärtää markkinoinnin merkityksen osana myyntiprosessia. Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla. Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin ja osaa hyödyntää toiminnassaan uusia tapoja markkinoida sekä ymmärtää sosiaalisen median osana yrityksen markkinointi strategiaa. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena. Opiskelija osaa soveltaa osaamistaan käytäntöön sekä hankkii tiimille projekteja.
Sisältö
Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toimii teeman mukaisissa rooleissa käytännön projekteissa.
Opetusmenetelmät
Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia ja ymmärtää markkinoinnin merkityksen osana myyntiprosessia. Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla. Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin ja osaa hyödyntää toiminnassaan uusia tapoja markkinoida sekä ymmärtää sosiaalisen median osana yrityksen markkinointi strategiaa. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena. Opiskelija osaa soveltaa osaamistaan käytäntöön sekä hankkii tiimille projekteja. Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toimii teeman mukaisissa rooleissa käytännön projekteissa.