Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen yritys- ja yhteisöviestintä (20 op)

Toteutuksen tunnus: KY10019-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.10.2023 - 13.04.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2024 - 31.05.2026
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
3 - 20
Lähiosuus
20 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Y-akatemia (YAO)
Toimipiste
Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
Opetuskielet
suomi
Paikat
5 - 30
Koulutus
Y-Akatemia
Opettajat
Daniel Bågeberg
Martha Balerina
Kirsi Varis
Riikka Räsänen
Mikko Lahti
Vastuuopettaja
Daniel Bågeberg
Ryhmät
KYAK24H
Y-Akatemia, kevät, 2024
Opintojakso
KY10019

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisia kanavia monipuolisesti viestinnässään ja osaa tuottaa sisältöä digitaalisesti jaettavaksi (kuva, ääni, teksti). Opiskelija osaa viestiä tehokaasti kunkin alustan edellyttämällä tavalla ja osaa verkottua digitaalisissa kanavissa. Opiskelija ymmärtää viestinnän merkityksen yritys- ja yhteisöviestinnässä ja tietää mitä digitaalisen viestinnän mahdollisuuksia on juuri nyt käytettävissä. Opiskelija osaa tehdä vastuullista digitaalista yritys- ja yhteisöviestintää. Tämän lisäksi opiskelija kehittää aktiivisesti oman organisaation viestintää ja etsii digitaalisen viestinnän uusia mahdollisuuksia sekä tuo ne käytäntöön.

Sisältö

Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toteuttaa erilaisia yritys-ja yhteisöviestinnän projekteja.

Opetusmenetelmät

Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisia kanavia monipuolisesti viestinnässään ja osaa tuottaa sisältöä digitaalisesti jaettavaksi (kuva, ääni, teksti). Opiskelija osaa viestiä tehokaasti kunkin alustan edellyttämällä tavalla ja osaa verkottua digitaalisissa kanavissa. Opiskelija ymmärtää viestinnän merkityksen yritys- ja yhteisöviestinnässä ja tietää mitä digitaalisen viestinnän mahdollisuuksia on juuri nyt käytettävissä. Opiskelija osaa tehdä vastuullista digitaalista yritys- ja yhteisöviestintää. Tämän lisäksi opiskelija kehittää aktiivisesti oman organisaation viestintää ja etsii digitaalisen viestinnän uusia mahdollisuuksia sekä tuo ne käytäntöön. Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toteuttaa erilaisia yritys-ja yhteisöviestinnän projekteja.

Siirry alkuun