Skip to main content

Multi-channel Corporate and Social Communication (5 cr)

Code: LUP7010-3006

General information


Enrollment
01.04.2023 - 15.04.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
04.09.2023 - 31.12.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Restonomikoulutus (PR)
Campus
Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
Teaching languages
Finnish
Seats
5 - 30
Teachers
Tarja Kupiainen
Olli Haapiainen
Tiina Simonen
Teacher in charge
Tarja Kupiainen
Groups
HMNS21
Media (BA), Full-time Studies, Fall, 2021
PRNS21
Hospitality Management (BA), Tourism and Catering, Full-time Studies, Fall, 2021
Course
LUP7010

Evaluation scale

H-5

Objective

-

Content

-

Location and time

Tikkarinne-kampus

Materials

Tunneilla osoitettu ja Moodlessa oleva kirjallisuus

Teaching methods

Oppimistavoitteet:
Opiskelija
- osaa viestiä tilanteen, kanavan ja muiden viestinnän osapuolten mukaisesti toimiessaan työyhteisön jäsenenä ja sen edustajana.
- tietää mitä osa-alueita yhteisön tai yrityksen viestintään kuuluu ja mikä merkitys niillä on yhteisö- tai yrityskuvan (brändin) syntymisessä ja tuotteen markkinoinnissa.
- osaa käyttää erilaisia kanavia sekä ulkoisessa että sisäisessä viestinnässä.
- osaa suunnitella ja toteuttaa yhteisö- ja markkinointiviestintää monikanavaisesti.
Keskeinen sisältö:
- yhteisön tai yrityksen viestinnän perusteet: markkinointiviestintä, mediaviestintä, digiajan viestintä, sidosryhmäviestintä, matkailuviestintä
- viestintä- ja markkinointikanavat
- toteuttamiskelpoisen viestintäsuunnitelman tuottaminen

Go back to top of page