Multi-channel Corporate and Social Communication (5 cr)
Code: LUP7010-3006
General information
- Enrollment
- 01.04.2023 - 15.04.2023
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 04.09.2023 - 31.12.2023
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Restonomikoulutus (PR)
- Campus
- Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 5 - 30
- Teachers
- Tarja Kupiainen
- Olli Haapiainen
- Tiina Simonen
- Teacher in charge
- Tarja Kupiainen
- Groups
-
HMNS21Media (BA), Full-time Studies, Fall, 2021
-
PRNS21Hospitality Management (BA), Tourism and Catering, Full-time Studies, Fall, 2021
- Course
- LUP7010
Evaluation scale
H-5
Objective
-
Content
-
Location and time
Tikkarinne-kampus
Materials
Tunneilla osoitettu ja Moodlessa oleva kirjallisuus
Teaching methods
Oppimistavoitteet:
Opiskelija
- osaa viestiä tilanteen, kanavan ja muiden viestinnän osapuolten mukaisesti toimiessaan työyhteisön jäsenenä ja sen edustajana.
- tietää mitä osa-alueita yhteisön tai yrityksen viestintään kuuluu ja mikä merkitys niillä on yhteisö- tai yrityskuvan (brändin) syntymisessä ja tuotteen markkinoinnissa.
- osaa käyttää erilaisia kanavia sekä ulkoisessa että sisäisessä viestinnässä.
- osaa suunnitella ja toteuttaa yhteisö- ja markkinointiviestintää monikanavaisesti.
Keskeinen sisältö:
- yhteisön tai yrityksen viestinnän perusteet: markkinointiviestintä, mediaviestintä, digiajan viestintä, sidosryhmäviestintä, matkailuviestintä
- viestintä- ja markkinointikanavat
- toteuttamiskelpoisen viestintäsuunnitelman tuottaminen