Social Contacts and Customer Service (3 op)
Toteutuksen tunnus: PR10015-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.10.2023 - 31.10.2023
Ajoitus
08.01.2024 - 26.05.2024
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Kielten ja viestinnän opetus (KVO)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
- Englanti
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Matkailun koulutus
Opettaja
- Liisa Sandvall
- Heini Lääperi
- Ida Käkelä
Vastuuopettaja
Liisa Sandvall
Ryhmät
-
PRAS23Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, monimuoto, syksy, 2023
Tavoitteet
Opiskelija kykenee toimimaan matkailun toimintaympäristössä. Hän ymmärtää kielitaidon olevan oleellinen osa ammattitaitoaan. Opiskelija osaa viestiä suullisesti ja kirjallisesti keskeisissä matkailualan asiakastilanteissa sekä neuvotella kohteliaasti ja asianmukaisesti työelämän tilanteissa. Opiskelija vahvistaa oman ammattialansa sanaston hallintaa.
Sisältö
Omista opinnoista kertominen, oman alan työympäristö ja työtehtävät, työelämävalmiudet: CV, työpaikkahakemus; sähköpostiviestintä, puhelintilanteet, asiakaspalvelutilanteet (hotelli, ravintola, matkatoimisto), vieraiden isännöinti, ammattialan sanasto, matkailualan ajankohtaiset ilmiöt.
Arviointiasteikko
H-5