Siirry suoraan sisältöön

Johtamistaitojen kehittymissuunnitelma 1 (1 op)

Toteutuksen tunnus: YT10003-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

15.08.2023 - 30.09.2023

Ajoitus

28.08.2023 - 15.12.2023

Opintopistemäärä

1 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

YAMK / Teknologiaosaaminen ja johtaminen (YTJ)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

15 - 60

Koulutus

  • Teknologiaosaamisen johtamisen koulutus
  • Johtaminen ja liiketoimintaosaaminen

Opettaja

  • Jyri Roihuvuo

Vastuuopettaja

Jyri Roihuvuo

Ryhmät

  • LJYS23
    Tradenomi (YAMK), johtaminen ja liiketoimintaosaaminen, syksy, 2023
  • ITYS23
    Insinööri (YAMK), Teknologiaosaamisen johtaminen, syksy, 2023

Aika ja paikka

Kehittymissuunnitelma palautetaan kommentoitavaksi 1.12.2023 mennessä.. Arvioitava versio on palautettava viimeistään 20.1.2024.

Opetusmenetelmät

Itsenäisesti kirjoitettava suunnitelma omista kehittymis- ja uratavoitteista erillisen työohjeen mukaisesti.

Lisätietoja opiskelijoille

Opintojakso YT10002 Johtajuuden arvot ja johtajana kehittyminen toimii johdantona kehittymissuunnitelmalle.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi perustuu kehittymissunnitelman sisältöön ja muotoon. Suunnitelmasta saa myös sanallisen palautteen.

Hylätty (0)

Täydennettäväksi arvioidussa kehittymissuunnitelmassa on vakavia puutteita itsearvioinnin, kehittymistavoitteiden asettamisen tai lähteiden käytön osalta. Myös vakavat puutteet raportin ulkoasussa tai rakenteessa voivat aiheuttaa täydennystarpeen.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Tyydyttävässä kehittymissuunnitelmassa opiskelija analysoi itseään, osaamistaan ja tavoitteitaan pinnallisesti. Suunnitelmassa ilmenevät opiskelijan omat työhön ja johtamiseen liittyvät arvot, käsitykset ja uskomukset jossain määrin. Lähteitä on käytetty niukasti. Kehittymissuunnitelmassa on asetettu kehittymistavoitteita ja niille arviointimenettelyjä. Suunnitelma on jäsennetty orjallisesti työohjeen mallin mukaisesti.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Hyvässä kehittymissuunnitelmassa opiskelija analysoi itseään, osaamistaan ja tavoitteitaan omakohtaisesti pohdiskellen. Suunnitelmassa käy ilmi opiskelijan omia työhön ja johtamiseen liittyviä arvoja, käsityksiä ja uskomuksia. Näille on löydetty taustatukea ja vertailukohtia kirjallisuudesta. Lähteitä on käytetty riittävästi. Kehittymissuunnitelmassa on asetettu kehittymistavoitteita ja niille arviointimenettelyjä. Omia valintoja, oivalluksia, kytkentöjä, havaintoja ja kysymyksiä on esitetty ja perusteltu lukijalle.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kiitettävässä kehittymissuunnitelmassa opiskelija analysoi itseään, osaamistaan ja tavoitteitaan omakohtaisesti pohdiskellen. Suunnitelmassa ilmenevät opiskelijan omat työhön ja johtamiseen liittyvät arvot, käsitykset ja uskomukset. Näille on löydetty taustatukea ja vertailukohtia kirjallisuudesta. Lähteitä on käytetty monipuolisesti ja vuoropuhelu niiden kanssa on luontevaa. Kehittymissuunnitelmassa asetetaan selkeitä ja realistisia kehittymistavoitteita ja niille uskottavia arviointimenettelyjä. Omia valintoja, oivalluksia, kytkentöjä, havaintoja ja kysymyksiä on esitetty ja perusteltu lukijalle. Suunnitelma on jäsennetty omintakeisesti ja se etenee loogisesti.