Markkinoinnin perusteet (5 op)
Toteutuksen tunnus: LTL6009-3004
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.04.2021 - 30.09.2021
Ajoitus
25.08.2021 - 18.12.2021
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 45
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Ulla Kärnä
Vastuuopettaja
Ulla Kärnä
Ryhmät
-
LLAS21Tradenomi (AMK), liiketalous, monimuoto, syksy, 2021
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää asiakaslähtöisen ja kokonaisvaltaisen markkinoinnin merkityksen liiketoiminnassa. Hän hallitsee markkinoinnin peruskäsitteet ja osaa hyödyntää niitä. Hän ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen ja segmentoinnin merkityksen liiketoiminnan suunnittelussa ja toteutuksessa.
Sisältö
Markkinoinnin ajattelutavat 4P, 4C ja 7P. Kuluttajakäyttäytymisen käsitteistö. Segmentointi. Asiakassuhdemarkkinointi.
Aika ja paikka
opintojakso kestää S1- ja S2-jaksojen ajan
Oppimateriaalit
Bergström & Leppänen. 2011 tai uudempi. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Edita.Luennot ja luentomateriaalit Moodlessa sekä muu opettajan osoittama materiaali
Opetusmenetelmät
Opintojakson suorituksiin kuuluu tentti ja ryhmässä suoritettava oppimistehtävä. Tämä oppimistehtävä on yhteinen Liiketoiminta ja yrittäjyys-opintojakson kanssa.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ryhmätyönä laadittava LTS ja tentti
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Yhteensä noin 133 h opiskelijan työtä.
Lisätietoja opiskelijoille
Opintojaksolla pidetään tentti. Tentistä järjestetään kaksi uusintatenttiä.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Tarkemmat arviointikriteerit ovat opintojakson Moodle-oppimisympäristössä.