Facebook- ja GoogleAds-mainonnan perusteet yrityksille (3 op)
Toteutuksen tunnus: LP10001-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.04.2021 - 30.04.2021
Ajoitus
04.10.2021 - 18.12.2021
Opintopistemäärä
3 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
8 - 20
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Lotta Lilja
Vastuuopettaja
Lotta Lilja
Ryhmät
-
KAKS21Karelia, avoin, kaikki, syksy, 2021
Aika ja paikka
7 toiminnallista luentokertaa Collaborate-etätyötilassa (etäopetusta). Lisäksi viikkotehtävät luentojen välissä.
Opetusmenetelmät
Opi tuntemaan Googlen ja Facebookin mahdollisuudet markkinoinnin näkökulmasta. Kurssin aikana opit asettamaan tavoitteet digimarkkinointikampanjalle, toteuttamaan kampanjan tavoitteiden mukaisesti ja seuraamaan sen tuloksia.
Opintojakso on suunnattu yrittäjille tai yritysten markkinoinnista vastaaville, joilla on vain vähän tai ei lainkaan digimarkkinoinnin kokemusta. Edellytys on, että osallistujalla on pääsy / ylläpito-oikeudet yrityksen somekanaviin ja Google-tilille.
Luentojen aiheet:
Markkinoinnin suunnittelu
Kampanjasuunnitelma
Mainoskampanjoiden toteutus.
Kampanjoiden seuranta - Mittarit ja analytiikka
Mitä seuraavaksi?
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
3 op vastaa noin 81 tuntia opiskelijan työtä.
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty
Opintojakso on hyväksytty, jos opiskelija suorittaa annetut tehtävät määräajan puitteissa
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty