Siirry suoraan sisältöön

Matkailupalvelujen tuotteistaminen ja markkinointi 1 (4 op)

Toteutuksen tunnus: LUT6014-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.10.2021 - 31.10.2021

Ajoitus

10.01.2022 - 31.03.2022

Opintopistemäärä

4 op

TKI-osuus

2 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Restonomikoulutus (PR)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 60

Koulutus

  • Matkailun koulutus

Opettaja

  • Raija Ruusunen
  • Hanna Vienonen

Vastuuopettaja

Hanna Vienonen

Ryhmät

  • PRNS21
    Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2021

Tavoitteet

Opiskelija hallitsee palvelujen asiakaslähtöisen tuotteistamis- ja markkinointiosaamisen perusteet matkailualalla. Hän ymmärtää palvelutuotteen rakentumisen eri vaiheet huomioiden laatu, asiakkaan saama arvo ja elämyksellisyys matkailutuotteissa. Opiskelija tunnistaa matkailumarkkinoinnin sisäisiä ja ulkoisia tekijöitä. Hän ymmärtää asiakaslähtöisen markkinoinnin sekä matkailupalvelun hinnoittelun periaatteet sekä laadun merkityksen markkinoinnin tukena.

Sisältö

Tuotekehitys matkailualalla. Elämyksellisyys, tuotepaketointi ja -räätälöinti, hinnoittelun perusteet, markkinointiympäristön perusteet sekä markkinoinnin kilpailukeinot.

Arviointiasteikko

H-5