Skip to main content

Digital Marketing Models and ToolsLaajuus (5 cr)

Course unit code: C-02537-LX00BN21

General information


Credits
5 cr
Teaching language
Finnish
Institution
Savonia University of Applied Sciences

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa  - kuvailla digimarkkinoinnin perusteet - määritellä digimarkkinointiin liittyvät eri alustat ja kanavat - tunnistaa erilaiset asiakasprofiilit - tarkastella digimarkkinoinnin kokonaiskuvaa - suunnitella tuloksellista digimarkkinointia

Content

Tule kehittämään digitaalisen markkinoinnin taitojasi ja opi ymmärtämään sen rooli ja merkitys liiketoiminnassa. Tutustut alan työkaluihin ja teknologioihin. Kurssi tarjoaa sinulle työelämässä tarvittavia tietoja ja työkaluja, jotka ovat välttämättömiä nykyaikaisen digitaalisen markkinointimaailman menestykselliseen navigointiin. Varaa paikkasi ja aloita matkasi kohti digimarkkinoinnin asiantuntijuutta! - digimarkkinoinnin perusteet ja menetelmät - sosiaalinen media osana digimarkkinointia - vaikuttajamarkkinointi - inbound-markkinointi - sähköpostimarkkinointi

Go back to top of page