Skip to main content

Continuously Developing and Effective Case ManagementLaajuus (5 cr)

Course unit code: AVP7021

General information


Credits
5 cr

Objective

Erikoistuja
1. Osaa hyödyntää asiakas- ja palveluohjauksessa sekä päätöksenteossa tutkimustietoa
2. Tunnistaa asiakas- ja palveluohjauksen kehittämishaasteita ja osaa tehdä kehittämisaloitteita omassa työyhteisössä ja yhteistyöryhmissä
3. Osaa käyttää tutkimus- ja kehittämismenetelmiä sekä uudistaa sosiaali- ja terveysalan palveluita ja työkäytäntöjä asiakaslähtöisesti
4. Osaa arvioida oman toiminnan ja palvelujen laatua, tuloksellisuutta, taloudellisuutta ja vaikuttavuutta ja arvioinnin perusteella kehittää palveluita ja työkäytäntöjä
5. Osaa arvioida ja kehittää asiakas- ja palveluohjauksen ammatillista osaamistaan ja asiantuntijuuttaan

Content

• Monialaisen palveluohjauksen tutkimustiedon hyödyntäminen
• Tutkimus- ja kehittämismenetelmien ja asiakasymmärryksen hyödyntäminen
• Palvelujen laatu, tuloksellisuus, taloudellisuus ja vaikuttavuus
• Asiakas- ja palveluohjaajan ammatti-identiteetti

Go back to top of page