Company Communication (9cr)
Course unit code: BL2105
General information
- Credits
- 9 cr
- Teaching language
- Finnish
- Responsible person
- Ulla Kärnä, Vastuuopettaja
Objective
Opiskelija ymmärtää miten markkinointiviestintäkampanja tukee yrityksen liikeideaa ja kannattavuutta. Lisäksi hän ymmärtää markkinointiviestintä-mixin eri osa-alueiden painottamisen ja jaksottamisen kampanjan eri vaiheissa suhteessa yrityksen tavoitteisiin ja resursseihin.
Opiskelija hallitsee asiakaslähtöisen ja tarkoituksenmukaisen visuaalisen viestinnän tehokkuustekijät. Hän osaa arvioida kriittisesti omien ja muiden suunnittelemien markkinointimateriaalien toimivuutta. Hän hallitsee julkaisun tuottamisen (Desktop Publishing) perusominaisuudet ja osaa käyttää niitä soveltaen omassa työssään. Hän pystyy itsenäisesti sekä ryhmässä toimien tuottamaan julkaisuaineistoja (ilmoituksia, esitteitä, logoja jne.) graafisen alan sovellusohjelmia käyttäen. Hän osaa myös hyödyntää typografiaa eri materiaalien luomisessa, uusimisessa ja ylläpidossa.
Content
Integroidun markkinointiviestinnän eri osa-alueet sekä markkinointiviestintäkampanjan suunnittelu ja toteutus.