Skip to main content

Company Communication (9cr)

Course unit code: BL2105

General information


Credits
9 cr
Teaching language
Finnish
Responsible person
Ulla Kärnä, Vastuuopettaja

Objective

Opiskelija ymmärtää miten markkinointiviestintäkampanja tukee yrityksen liikeideaa ja kannattavuutta. Lisäksi hän ymmärtää markkinointiviestintä-mixin eri osa-alueiden painottamisen ja jaksottamisen kampanjan eri vaiheissa suhteessa yrityksen tavoitteisiin ja resursseihin.

Opiskelija hallitsee asiakaslähtöisen ja tarkoituksenmukaisen visuaalisen viestinnän tehokkuustekijät. Hän osaa arvioida kriittisesti omien ja muiden suunnittelemien markkinointimateriaalien toimivuutta. Hän hallitsee julkaisun tuottamisen (Desktop Publishing) perusominaisuudet ja osaa käyttää niitä soveltaen omassa työssään. Hän pystyy itsenäisesti sekä ryhmässä toimien tuottamaan julkaisuaineistoja (ilmoituksia, esitteitä, logoja jne.) graafisen alan sovellusohjelmia käyttäen. Hän osaa myös hyödyntää typografiaa eri materiaalien luomisessa, uusimisessa ja ylläpidossa.

Content

Integroidun markkinointiviestinnän eri osa-alueet sekä markkinointiviestintäkampanjan suunnittelu ja toteutus.

Go back to top of page