Siirry suoraan sisältöön

Facebook- ja GoogleAds-mainonnan perusteet yrityksilleLaajuus (3 op)

Tunnus: LP10001

Laajuus

3 op

Opetuskieli

  • suomi

Vastuuhenkilö

  • Lotta Lilja
Ilmoittautumisaika

01.04.2022 - 21.09.2022

Ajoitus

26.09.2022 - 24.11.2022

Opintopistemäärä

3 op

Virtuaaliosuus

3 op

TKI-osuus

1 op

Toteutustapa

Etäopetus

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

10 - 30

Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
Opettaja
  • Lotta Lilja
Vastuuopettaja

Lotta Lilja

Ryhmät
  • KAKS22
    Karelia, avoin, kaikki, syksy, 2022

Aika ja paikka

7 toiminnallista luentokertaa Collaborate-etätyötilassa (etäopetusta). Lisäksi viikkotehtävät luentojen välissä.

Opetusmenetelmät

Opi tuntemaan Googlen ja Facebookin mahdollisuudet markkinoinnin näkökulmasta. Kurssin aikana opit asettamaan tavoitteet digimarkkinointikampanjalle, toteuttamaan kampanjan tavoitteiden mukaisesti ja seuraamaan sen tuloksia.

Opintojakso on suunnattu yrittäjille tai yritysten tai järjestön markkinoinnista vastaaville, joilla on vain vähän tai ei lainkaan digimarkkinoinnin kokemusta. Edellytys on, että osallistujalla on pääsy / ylläpito-oikeudet yrityksen / järjestön somekanaviin ja Google-tilille.

Luentojen aiheet:
Markkinoinnin suunnittelu
Kampanjasuunnitelma
Mainoskampanjoiden toteutus.
Kampanjoiden seuranta - Mittarit ja analytiikka
Mitä seuraavaksi?

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

3 op vastaa noin 81 tuntia opiskelijan työtä.
Luentojen välissä opiskelija työstää markkinointisuunnitelmaa ja -kampanjaa omassa yrityksessään / edustamassaan järjestössä.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojakso on hyväksytty, jos opiskelija suorittaa annetut tehtävät määräajan puitteissa

Ilmoittautumisaika

01.10.2021 - 31.10.2021

Ajoitus

15.03.2022 - 31.05.2022

Opintopistemäärä

3 op

Virtuaaliosuus

3 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

10 - 25

Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
Opettaja
  • Lotta Lilja
Vastuuopettaja

Lotta Lilja

Ryhmät
  • KAKK22
    Karelia, avoin, kaikki, kevät, 2022

Aika ja paikka

7 toiminnallista luentokertaa Collaborate-etätyötilassa (etäopetusta). Lisäksi viikkotehtävät luentojen välissä.

Opetusmenetelmät

Opi tuntemaan Googlen ja Facebookin mahdollisuudet markkinoinnin näkökulmasta. Kurssin aikana opit asettamaan tavoitteet digimarkkinointikampanjalle, toteuttamaan kampanjan tavoitteiden mukaisesti ja seuraamaan sen tuloksia.

Opintojakso on suunnattu yrittäjille tai yritysten tai järjestön markkinoinnista vastaaville, joilla on vain vähän tai ei lainkaan digimarkkinoinnin kokemusta. Edellytys on, että osallistujalla on pääsy / ylläpito-oikeudet yrityksen / järjestön somekanaviin ja Google-tilille.

Luentojen aiheet:
Markkinoinnin suunnittelu
Kampanjasuunnitelma
Mainoskampanjoiden toteutus.
Kampanjoiden seuranta - Mittarit ja analytiikka
Mitä seuraavaksi?

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

3 op vastaa noin 81 tuntia opiskelijan työtä.
Luentojen välissä opiskelija työstää markkinointisuunnitelmaa ja -kampanjaa omassa yrityksessään / edustamassaan järjestössä.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojakso on hyväksytty, jos opiskelija suorittaa annetut tehtävät määräajan puitteissa