Siirry suoraan sisältöön

eBusinessLaajuus (4 op)

Tunnus: LTL6034

Laajuus

4 op

Opetuskieli

  • suomi

Vastuuhenkilö

  • Mikko Hyttinen

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää sähköisen liiketoiminnan mahdollisuudet yrityksen toiminnan tukena ja tuntee sähköisen liiketoiminnan keskeiset käsitteet. Opiskelija tunnistaa internetin ja sosiaalisen median haasteet ja mahdollisuudet yrityksen sähköisessä viestinnässä. Opiskelija osaa laatia suunnitelman yrityksen sähköisen viestinnän kehittämiseksi.

Sisältö

Kuluttajakäyttäytymisen muutos.
Sähköisen kaupankäynnin mahdollisuudet - kivijalkakauppa vs. verkkokauppa.
Verkkokaupan toteuttaminen.
Sähköinen markkinointiviestintä, Web 2.0 ja sosiaalinen media.
Virtuaalimaailmat ja mobiililiiketoiminta.
Mittaaminen, analysointi sekä tietolouhinta.
Sähköinen liiketoiminta ja lainsäädäntö.

Ilmoittautumisaika

01.10.2022 - 31.10.2022

Ajoitus

09.01.2023 - 12.03.2023

Opintopistemäärä

4 op

Virtuaaliosuus

1 op

TKI-osuus

1 op

Toteutustapa

75 % Lähiopetus, 25 % Etäopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 90

Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
Opettaja
  • Mikko Hyttinen
Vastuuopettaja

Mikko Hyttinen

Ryhmät
  • LLNS21
    Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2021

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää sähköisen liiketoiminnan mahdollisuudet yrityksen toiminnan tukena ja tuntee sähköisen liiketoiminnan keskeiset käsitteet. Opiskelija tunnistaa internetin ja sosiaalisen median haasteet ja mahdollisuudet yrityksen sähköisessä viestinnässä. Opiskelija osaa laatia suunnitelman yrityksen sähköisen viestinnän kehittämiseksi.

Sisältö

Kuluttajakäyttäytymisen muutos.
Sähköisen kaupankäynnin mahdollisuudet - kivijalkakauppa vs. verkkokauppa.
Verkkokaupan toteuttaminen.
Sähköinen markkinointiviestintä, Web 2.0 ja sosiaalinen media.
Virtuaalimaailmat ja mobiililiiketoiminta.
Mittaaminen, analysointi sekä tietolouhinta.
Sähköinen liiketoiminta ja lainsäädäntö.

Arviointiasteikko

H-5

Ilmoittautumisaika

01.10.2022 - 31.10.2022

Ajoitus

09.01.2023 - 12.03.2023

Opintopistemäärä

4 op

Virtuaaliosuus

4 op

TKI-osuus

2 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 50

Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
Opettaja
  • Mikko Hyttinen
Vastuuopettaja

Mikko Hyttinen

Ryhmät
  • LLAS21
    Tradenomi (AMK), liiketalous, monimuoto, syksy, 2021

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää sähköisen liiketoiminnan mahdollisuudet yrityksen toiminnan tukena ja tuntee sähköisen liiketoiminnan keskeiset käsitteet. Opiskelija tunnistaa internetin ja sosiaalisen median haasteet ja mahdollisuudet yrityksen sähköisessä viestinnässä. Opiskelija osaa laatia suunnitelman yrityksen sähköisen viestinnän kehittämiseksi.

Sisältö

Kuluttajakäyttäytymisen muutos.
Sähköisen kaupankäynnin mahdollisuudet - kivijalkakauppa vs. verkkokauppa.
Verkkokaupan toteuttaminen.
Sähköinen markkinointiviestintä, Web 2.0 ja sosiaalinen media.
Virtuaalimaailmat ja mobiililiiketoiminta.
Mittaaminen, analysointi sekä tietolouhinta.
Sähköinen liiketoiminta ja lainsäädäntö.

Arviointiasteikko

H-5

Ilmoittautumisaika

01.10.2021 - 31.10.2021

Ajoitus

10.01.2022 - 13.03.2022

Opintopistemäärä

4 op

Virtuaaliosuus

1 op

TKI-osuus

1 op

Toteutustapa

75 % Lähiopetus, 25 % Etäopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 90

Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
Opettaja
  • Mikko Hyttinen
Vastuuopettaja

Mikko Hyttinen

Ryhmät
  • LTLNS20
    Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2020

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää sähköisen liiketoiminnan mahdollisuudet yrityksen toiminnan tukena ja tuntee sähköisen liiketoiminnan keskeiset käsitteet. Opiskelija tunnistaa internetin ja sosiaalisen median haasteet ja mahdollisuudet yrityksen sähköisessä viestinnässä. Opiskelija osaa laatia suunnitelman yrityksen sähköisen viestinnän kehittämiseksi.

Sisältö

Kuluttajakäyttäytymisen muutos.
Sähköisen kaupankäynnin mahdollisuudet - kivijalkakauppa vs. verkkokauppa.
Verkkokaupan toteuttaminen.
Sähköinen markkinointiviestintä, Web 2.0 ja sosiaalinen media.
Virtuaalimaailmat ja mobiililiiketoiminta.
Mittaaminen, analysointi sekä tietolouhinta.
Sähköinen liiketoiminta ja lainsäädäntö.

Arviointiasteikko

H-5

Ilmoittautumisaika

01.10.2021 - 31.10.2021

Ajoitus

10.01.2022 - 13.03.2022

Opintopistemäärä

4 op

Virtuaaliosuus

4 op

TKI-osuus

2 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 50

Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
Opettaja
  • Mikko Hyttinen
  • Lotta Lilja
Vastuuopettaja

Mikko Hyttinen

Ryhmät
  • LTLAS20
    Tradenomi (AMK), liiketalous, monimuoto, syksy, 2020

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää sähköisen liiketoiminnan mahdollisuudet yrityksen toiminnan tukena ja tuntee sähköisen liiketoiminnan keskeiset käsitteet. Opiskelija tunnistaa internetin ja sosiaalisen median haasteet ja mahdollisuudet yrityksen sähköisessä viestinnässä. Opiskelija osaa laatia suunnitelman yrityksen sähköisen viestinnän kehittämiseksi.

Sisältö

Kuluttajakäyttäytymisen muutos.
Sähköisen kaupankäynnin mahdollisuudet - kivijalkakauppa vs. verkkokauppa.
Verkkokaupan toteuttaminen.
Sähköinen markkinointiviestintä, Web 2.0 ja sosiaalinen media.
Virtuaalimaailmat ja mobiililiiketoiminta.
Mittaaminen, analysointi sekä tietolouhinta.
Sähköinen liiketoiminta ja lainsäädäntö.

Arviointiasteikko

H-5