Yritys- ja yhteisöviestintäLaajuus (2 op)
Tunnus: LTD6030
Laajuus
2 op
Opetuskieli
- suomi
Vastuuhenkilö
- Kaisa Peuhkurinen
Osaamistavoitteet
Opiskelija
- osaa viestiä tilanteen, kontekstin, vastaanottajan ja kanavan mukaisesti toimiessaan työyhteisön jäsenenä ja sen edustajana
- tietää, mitä osa-alueita yrityksen ja yhteisön viestintään kuuluu ja mikä merkitys niillä on arkipäivän toiminnassa ja yhteisö- ja yrityskuvan syntymisessä
- osaa soveltaa tietämystään työelämän viestintätilanteissa
- osaa laatia viestintäsuunnitelman
- osaa laatia asiakasviestintään liittyviä tekstejä
- osaa analysoida ja arvioida työelämässä tarvittavia viestintätaitojaan ja kehittää niitä.
Sisältö
- yrityksen ja yhteisön viestinnän merkitys, tehtävät, osa-alueet ja keinot
- yrityksen tai yhteisön viestintä verkossa
- viestintäsuunnitelman laatiminen
- asiakasviestintä ICT-toimeksiantoprojektissa
- raportointi ja ohjeistuksen laatiminen
- viestintätaitojen itsearviointi ja vertaisarviointi
Ilmoittautumisaika
01.10.2023 - 31.10.2023
Ajoitus
22.02.2024 - 30.05.2024
Opintopistemäärä
2 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Kielten ja viestinnän opetus (KVO)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
5 - 30
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Minna Sarola
- Kaisa Peuhkurinen
Vastuuopettaja
Minna Sarola
Ryhmät
-
DTNS21Tradenomi (AMK), Tietojenkäsittely, päivä, syksy, 2021
Tavoitteet
Opiskelija
- osaa viestiä tilanteen, kontekstin, vastaanottajan ja kanavan mukaisesti toimiessaan työyhteisön jäsenenä ja sen edustajana
- tietää, mitä osa-alueita yrityksen ja yhteisön viestintään kuuluu ja mikä merkitys niillä on arkipäivän toiminnassa ja yhteisö- ja yrityskuvan syntymisessä
- osaa soveltaa tietämystään työelämän viestintätilanteissa
- osaa laatia viestintäsuunnitelman
- osaa laatia asiakasviestintään liittyviä tekstejä
- osaa analysoida ja arvioida työelämässä tarvittavia viestintätaitojaan ja kehittää niitä.
Sisältö
- yrityksen ja yhteisön viestinnän merkitys, tehtävät, osa-alueet ja keinot
- yrityksen tai yhteisön viestintä verkossa
- viestintäsuunnitelman laatiminen
- asiakasviestintä ICT-toimeksiantoprojektissa
- raportointi ja ohjeistuksen laatiminen
- viestintätaitojen itsearviointi ja vertaisarviointi
Arviointiasteikko
H-5
Ilmoittautumisaika
01.10.2022 - 31.10.2022
Ajoitus
23.01.2023 - 28.05.2023
Opintopistemäärä
2 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tradenomi / Tietojenkäsittely (DD)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Kaisa Peuhkurinen
Vastuuopettaja
Kaisa Peuhkurinen
Ryhmät
-
LTDNS20Tradenomi (AMK), Tietojenkäsittely, päivä, syksy, 2020
Tavoitteet
Opiskelija
- osaa viestiä tilanteen, kontekstin, vastaanottajan ja kanavan mukaisesti toimiessaan työyhteisön jäsenenä ja sen edustajana
- tietää, mitä osa-alueita yrityksen ja yhteisön viestintään kuuluu ja mikä merkitys niillä on arkipäivän toiminnassa ja yhteisö- ja yrityskuvan syntymisessä
- osaa soveltaa tietämystään työelämän viestintätilanteissa
- osaa laatia viestintäsuunnitelman
- osaa laatia asiakasviestintään liittyviä tekstejä
- osaa analysoida ja arvioida työelämässä tarvittavia viestintätaitojaan ja kehittää niitä.
Sisältö
- yrityksen ja yhteisön viestinnän merkitys, tehtävät, osa-alueet ja keinot
- yrityksen tai yhteisön viestintä verkossa
- viestintäsuunnitelman laatiminen
- asiakasviestintä ICT-toimeksiantoprojektissa
- raportointi ja ohjeistuksen laatiminen
- viestintätaitojen itsearviointi ja vertaisarviointi
Arviointiasteikko
H-5
Ilmoittautumisaika
01.10.2021 - 31.10.2021
Ajoitus
24.01.2022 - 31.05.2022
Opintopistemäärä
2 op
Virtuaaliosuus
2 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Kielten ja viestinnän opetus (KVO)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 70
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Kaisa Peuhkurinen
Vastuuopettaja
Kaisa Peuhkurinen
Ryhmät
-
LTDNS19Tradenomi (AMK), Tietojenkäsittely, päivä, syksy, 2019
Tavoitteet
Opiskelija
- osaa viestiä tilanteen, kontekstin, vastaanottajan ja kanavan mukaisesti toimiessaan työyhteisön jäsenenä ja sen edustajana
- tietää, mitä osa-alueita yrityksen ja yhteisön viestintään kuuluu ja mikä merkitys niillä on arkipäivän toiminnassa ja yhteisö- ja yrityskuvan syntymisessä
- osaa soveltaa tietämystään työelämän viestintätilanteissa
- osaa laatia viestintäsuunnitelman
- osaa laatia asiakasviestintään liittyviä tekstejä
- osaa analysoida ja arvioida työelämässä tarvittavia viestintätaitojaan ja kehittää niitä.
Sisältö
- yrityksen ja yhteisön viestinnän merkitys, tehtävät, osa-alueet ja keinot
- yrityksen tai yhteisön viestintä verkossa
- viestintäsuunnitelman laatiminen
- asiakasviestintä ICT-toimeksiantoprojektissa
- raportointi ja ohjeistuksen laatiminen
- viestintätaitojen itsearviointi ja vertaisarviointi
Arviointiasteikko
H-5