Asiakas on ykkönenLaajuus (5 op)
Tunnus: LL10036
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- suomi
Vastuuhenkilö
- Ulla Kärnä
Ilmoittautumisaika
01.10.2024 - 31.10.2024
Ajoitus
07.01.2025 - 01.06.2025
Opintopistemäärä
5 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Ulla Kärnä
Vastuuopettaja
Ulla Kärnä
Ryhmät
-
LLNS23Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2023
Aika ja paikka
Wärtsilä-kampus
Opetusmenetelmät
Opiskelija ymmärtää ja hallitsee asiakaskokemuksen johtamisen periaatteet. Opiskelija tuntee asiakkuusajattelun peruskäsitteet ja saa valmiuksia luoda, kehittää ja ylläpitää yrityksen asiakkuuksia. Lisäksi hän ymmärtää palvelujen erityispiirteet sekä miten palvelun laatua johdetaan ja kehitetään palvelumuotoilun avulla.
Keskeinen sisältö:
Asiakkuudet ja asiakaskokemuksen johtaminen
Palvelujen erityispiirteet ja palvelujen laatu
Palvelumuotoilu ja tarinallistaminen
Opintojaksolla opiskellaan lähiopetuksessa. Opiskelijat laativat tiimissä asiakaskokemuksen ja palvelujen muotoilun projektityön mahdolliselle toimeksiantajayritykselle.
Arviointiasteikko
H-5
Ilmoittautumisaika
01.10.2023 - 31.10.2023
Ajoitus
08.01.2024 - 01.03.2024
Opintopistemäärä
5 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Ulla Kärnä
Vastuuopettaja
Ulla Kärnä
Ryhmät
-
LLNS22Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2022
Aika ja paikka
Wärtsilä-kampus
Opetusmenetelmät
Opiskelija ymmärtää ja hallitsee asiakaskokemuksen johtamisen periaatteet. Opiskelija tuntee asiakkuusajattelun peruskäsitteet ja saa valmiuksia luoda, kehittää ja ylläpitää yrityksen asiakkuuksia. Lisäksi hän ymmärtää palvelujen erityispiirteet sekä miten palvelun laatua johdetaan ja kehitetään palvelumuotoilun avulla.
Keskeinen sisältö:
Asiakkuudet ja asiakaskokemuksen johtaminen
Palvelujen erityispiirteet ja palvelujen laatu
Palvelumuotoilu ja tarinallistaminen
Opintojaksolla opiskellaan lähiopetuksessa. Opiskelijat laativat tiimissä asiakaskokemuksen ja palvelujen muotoilun projektityön mahdolliselle toimeksiantajayritykselle.
Arviointiasteikko
H-5