Markkinoinnin projektityöLaajuus (4 op)
Tunnus: LTP7048
Laajuus
4 op
Opetuskieli
- suomi
Vastuuhenkilö
- Lotta Lilja
- Ulla Kärnä
Osaamistavoitteet
Opiskelijaosaa tunnistaa organisaation markkinointiin liittyvät kehittämistarpeetpystyy tuottamaan selvityksiä ja ratkaisuvaihtoehtoja organisaation kehittämistarpeisiin ryhmässäpystyy ottamaan vastuun projektin hallintaan liittyvistä tehtäväalueista
Sisältö
SisältöKehittämisprojektin toteutus:kehittämishankkeen rajaus, projekti- ja/ tai tutkimussuunnitelman laadinta, tutkimusraportin ja projektin loppuraportin laadinta sekä ohjausryhmän ohjauksen hyödyntäminen.
Ilmoittautumisaika
01.04.2023 - 15.04.2023
Ajoitus
23.10.2023 - 15.12.2023
Opintopistemäärä
4 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Lotta Lilja
- Tuija Kainulainen
Vastuuopettaja
Lotta Lilja
Ryhmät
-
TOP23_24Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2023-2024
-
LLNS21Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2021
Tavoitteet
Opiskelijaosaa tunnistaa organisaation markkinointiin liittyvät kehittämistarpeetpystyy tuottamaan selvityksiä ja ratkaisuvaihtoehtoja organisaation kehittämistarpeisiin ryhmässäpystyy ottamaan vastuun projektin hallintaan liittyvistä tehtäväalueista
Sisältö
SisältöKehittämisprojektin toteutus:kehittämishankkeen rajaus, projekti- ja/ tai tutkimussuunnitelman laadinta, tutkimusraportin ja projektin loppuraportin laadinta sekä ohjausryhmän ohjauksen hyödyntäminen.
Aika ja paikka
Opetusta viikoittain. Lisäksi itsenäistä työskentelyaikaa, jolloin ohjelmassa on ryhmätöiden edistämistä ja mahdollisuus myös ohjaukseen. Viimeisellä kerralla töiden esitykset
Opetusmenetelmät
Opintojaksolla toteutetaan työelämälähtöinen markkinointiprojekti ryhmätyönä yhteistyössä Karelian Work Smart -tapahtuman kanssa. Tapahtuma järjestetään 29.11.2023.
Opintojakson aikana syvennät markkinoinnin osaamistasi monipuolisesti.
Tunnistat organisaation markkinointiin liittyvät kehittämistarpeet
Tuotat selvityksiä ja ratkaisuvaihtoehtoja organisaation kehittämistarpeisiin ryhmässä
Otat vastuun projektin hallintaan liittyvistä tehtäväalueista
Tutustut ohjausryhmätyöskentelyyn.
Sisältö:
Kehittämisprojektin toteutus: kehittämishankkeen rajaus, projekti- ja/ tai tutkimussuunnitelman laadinta, tutkimusraportin ja projektin loppuraportin laadinta sekä ohjausryhmän ohjauksen hyödyntäminen
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Opintojaksolla tehdään työelämälähtöinen markkinoinnin kehittämisprojekti.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
4 opintopistettä vastaa 107 h opiskelijatyötä. Yhteensä 16 oppituntia luentoja, lisäksi ohjaukselle on varattu 32 h ja loppu on ryhmätyöskentelyä.
Arviointiasteikko
H-5
Ilmoittautumisaika
01.04.2022 - 30.04.2022
Ajoitus
24.10.2022 - 31.12.2022
Opintopistemäärä
4 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Anu Karreinen
- Lotta Lilja
Vastuuopettaja
Anu Karreinen
Ryhmät
-
LTLNS20Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2020
-
TOP22_23Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2022-2023
Tavoitteet
Opiskelijaosaa tunnistaa organisaation markkinointiin liittyvät kehittämistarpeetpystyy tuottamaan selvityksiä ja ratkaisuvaihtoehtoja organisaation kehittämistarpeisiin ryhmässäpystyy ottamaan vastuun projektin hallintaan liittyvistä tehtäväalueista
Sisältö
SisältöKehittämisprojektin toteutus:kehittämishankkeen rajaus, projekti- ja/ tai tutkimussuunnitelman laadinta, tutkimusraportin ja projektin loppuraportin laadinta sekä ohjausryhmän ohjauksen hyödyntäminen.
Aika ja paikka
Opetusta viikoittain. Lisäksi itsenäistä työskentelyaikaa, jolloin ohjelmassa on ryhmätöiden edistämistä ja mahdollisuus myös ohjaukseen. Viimeisellä kerralla töiden esitykset.
Opetusmenetelmät
Opintojaksolla toteutetaan työelämälähtöinen markkinointiprojekti ryhmätyönä.
Opintojakson aikana syvennät markkinoinnin osaamistasi monipuolisesti.
Tunnistat organisaation markkinointiin liittyvät kehittämistarpeet
Tuotat selvityksiä ja ratkaisuvaihtoehtoja organisaation kehittämistarpeisiin ryhmässä
Otat vastuun projektin hallintaan liittyvistä tehtäväalueista
Tutustut ohjausryhmätyöskentelyyn.
Sisältö:
Kehittämisprojektin toteutus: kehittämishankkeen rajaus, projekti- ja/ tai tutkimussuunnitelman laadinta, tutkimusraportin ja projektin loppuraportin laadinta sekä ohjausryhmän ohjauksen hyödyntäminen
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Opintojaksolla tehdään työelämälähtöinen markkinoinnin kehittämisprojekti.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
4 opintopistettä vastaa 107 h opiskelijatyötä. Yhteensä 16 oppituntia luentoja, lisäksi ohjaukselle on varattu 32 h ja loppu on ryhmätyöskentelyä.
Arviointiasteikko
H-5