Digitaalinen yritys- ja yhteisöviestintäLaajuus (20 op)
Tunnus: PYP7110
Laajuus
20 op
Opetuskieli
- suomi
Vastuuhenkilö
- Harri Mielonen
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisia kanavia monipuolisesti viestinnässään ja osaa tuottaa sisältöä digitaalisesti jaettavaksi (kuva, ääni, teksti). Opiskelija osaa viestiä tehokaasti kunkin alustan edellyttämällä tavalla ja osaa verkottua digitaalisissa kanavissa. Opiskelija ymmärtää viestinnän merkityksen yritys- ja yhteisöviestinnässä ja tietää mitä digitaalisen viestinnän mahdollisuuksia on juuri nyt käytettävissä. Opiskelija osaa tehdä vastuullista digitaalista yritys- ja yhteisöviestintää. Tämän lisäksi opiskelija kehittää aktiivisesti oman organisaation viestintää ja etsii digitaalisen viestinnän uusia mahdollisuuksia sekä tuo ne käytäntöön.
Sisältö
Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toteuttaa erilaisia yritys-ja yhteisöviestinnän projekteja.
Ilmoittautumisaika
01.01.2022 - 31.12.2022
Ajoitus
01.01.2022 - 31.12.2023
Opintopistemäärä
3 - 20
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Y-akatemia (YAO)
Toimipiste
Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Y-Akatemia
Opettaja
- Eveliina Kononen
- Martha Balerina
- Daniel Bågeberg
- Harri Mielonen
- Kirsi Varis
- Riikka Räsänen
- Mikko Lahti
Vastuuopettaja
Harri Mielonen
Ryhmät
-
KYAK22HY-Akatemia, kevät, 2022
Tavoitteet
Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisia kanavia monipuolisesti viestinnässään ja osaa tuottaa sisältöä digitaalisesti jaettavaksi (kuva, ääni, teksti). Opiskelija osaa viestiä tehokaasti kunkin alustan edellyttämällä tavalla ja osaa verkottua digitaalisissa kanavissa. Opiskelija ymmärtää viestinnän merkityksen yritys- ja yhteisöviestinnässä ja tietää mitä digitaalisen viestinnän mahdollisuuksia on juuri nyt käytettävissä. Opiskelija osaa tehdä vastuullista digitaalista yritys- ja yhteisöviestintää. Tämän lisäksi opiskelija kehittää aktiivisesti oman organisaation viestintää ja etsii digitaalisen viestinnän uusia mahdollisuuksia sekä tuo ne käytäntöön.
Sisältö
Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toteuttaa erilaisia yritys-ja yhteisöviestinnän projekteja.
Opetusmenetelmät
Opiskelijaosaa hyödyntää digitaalisia kanavia monipuolisesti viestinnässään ja osaa tuottaa sisältöä digitaalisesti jaettavaksi (kuva, ääni, teksti). Opiskelija osaa viestiä tehokaasti kunkin alustan edellyttämällä tavalla ja osaa verkottua digitaalisissa kanavissa. Opiskelija ymmärtää viestinnän merkityksen yritys- ja yhteisöviestinnässä ja tietää mitä digitaalisen viestinnän mahdollisuuksia on juuri nyt käytettävissä. Opiskelija osaa tehdä vastuullista digitaalista yritys- ja yhteisöviestintää. Tämän lisäksi opiskelija kehittää aktiivisesti oman organisaation viestintää ja etsii digitaalisen viestinnän uusia mahdollisuuksia sekä tuo ne käytäntöön.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Ilmoittautumisaika
01.10.2020 - 31.10.2020
Ajoitus
01.01.2021 - 31.12.2022
Opintopistemäärä
3 - 20
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Y-akatemia (YAO)
Toimipiste
Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Eveliina Kononen
- Daniel Bågeberg
- Martha Balerina
- Harri Mielonen
- Kirsi Varis
- Riikka Räsänen
- Mikko Lahti
Vastuuopettaja
Harri Mielonen
Ryhmät
-
YAKAK21HY-Akatemia, kevät, 2021
Tavoitteet
Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisia kanavia monipuolisesti viestinnässään ja osaa tuottaa sisältöä digitaalisesti jaettavaksi (kuva, ääni, teksti). Opiskelija osaa viestiä tehokaasti kunkin alustan edellyttämällä tavalla ja osaa verkottua digitaalisissa kanavissa. Opiskelija ymmärtää viestinnän merkityksen yritys- ja yhteisöviestinnässä ja tietää mitä digitaalisen viestinnän mahdollisuuksia on juuri nyt käytettävissä. Opiskelija osaa tehdä vastuullista digitaalista yritys- ja yhteisöviestintää. Tämän lisäksi opiskelija kehittää aktiivisesti oman organisaation viestintää ja etsii digitaalisen viestinnän uusia mahdollisuuksia sekä tuo ne käytäntöön.
Sisältö
Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toteuttaa erilaisia yritys-ja yhteisöviestinnän projekteja.
Opetusmenetelmät
Opiskelijaosaa hyödyntää digitaalisia kanavia monipuolisesti viestinnässään ja osaa tuottaa sisältöä digitaalisesti jaettavaksi (kuva, ääni, teksti). Opiskelija osaa viestiä tehokaasti kunkin alustan edellyttämällä tavalla ja osaa verkottua digitaalisissa kanavissa. Opiskelija ymmärtää viestinnän merkityksen yritys- ja yhteisöviestinnässä ja tietää mitä digitaalisen viestinnän mahdollisuuksia on juuri nyt käytettävissä. Opiskelija osaa tehdä vastuullista digitaalista yritys- ja yhteisöviestintää. Tämän lisäksi opiskelija kehittää aktiivisesti oman organisaation viestintää ja etsii digitaalisen viestinnän uusia mahdollisuuksia sekä tuo ne käytäntöön.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty