Siirry suoraan sisältöön

MarkkinointiprojektiLaajuus (20 op)

Tunnus: PYP7109

Laajuus

20 op

Opetuskieli

  • suomi

Vastuuhenkilö

  • Harri Mielonen

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia ja ymmärtää markkinoinnin merkityksen osana myyntiprosessia. Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla. Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin ja osaa hyödyntää toiminnassaan uusia tapoja markkinoida sekä ymmärtää sosiaalisen median osana yrityksen markkinointi strategiaa. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena. Opiskelija osaa soveltaa osaamistaan käytäntöön sekä hankkii tiimille projekteja.

Sisältö

Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toimii teeman mukaisissa rooleissa käytännön projekteissa.

Ilmoittautumisaika

01.01.2022 - 31.12.2022

Ajoitus

01.01.2022 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

3 - 20

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Y-akatemia (YAO)

Toimipiste

Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 40

Koulutus
  • Y-Akatemia
Opettaja
  • Eveliina Kononen
  • Martha Balerina
  • Daniel Bågeberg
  • Harri Mielonen
  • Kirsi Varis
  • Riikka Räsänen
  • Mikko Lahti
Vastuuopettaja

Harri Mielonen

Ryhmät
  • KYAK22H
    Y-Akatemia, kevät, 2022

Tavoitteet

Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia ja ymmärtää markkinoinnin merkityksen osana myyntiprosessia. Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla. Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin ja osaa hyödyntää toiminnassaan uusia tapoja markkinoida sekä ymmärtää sosiaalisen median osana yrityksen markkinointi strategiaa. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena. Opiskelija osaa soveltaa osaamistaan käytäntöön sekä hankkii tiimille projekteja.

Sisältö

Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toimii teeman mukaisissa rooleissa käytännön projekteissa.

Opetusmenetelmät

Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia ja ymmärtää markkinoinnin merkityksen osana myyntiprosessia. Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla. Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin ja osaa hyödyntää toiminnassaan uusia tapoja markkinoida sekä ymmärtää sosiaalisen median osana yrityksen markkinointi strategiaa. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena. Opiskelija osaa soveltaa osaamistaan käytäntöön sekä hankkii tiimille projekteja.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Ilmoittautumisaika

01.10.2020 - 31.10.2020

Ajoitus

01.01.2021 - 31.12.2022

Opintopistemäärä

3 - 20

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Y-akatemia (YAO)

Toimipiste

Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 40

Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
Opettaja
  • Eveliina Kononen
  • Daniel Bågeberg
  • Martha Balerina
  • Harri Mielonen
  • Kirsi Varis
  • Riikka Räsänen
  • Mikko Lahti
Vastuuopettaja

Harri Mielonen

Ryhmät
  • YAKAK21H
    Y-Akatemia, kevät, 2021

Tavoitteet

Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia ja ymmärtää markkinoinnin merkityksen osana myyntiprosessia. Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla. Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin ja osaa hyödyntää toiminnassaan uusia tapoja markkinoida sekä ymmärtää sosiaalisen median osana yrityksen markkinointi strategiaa. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena. Opiskelija osaa soveltaa osaamistaan käytäntöön sekä hankkii tiimille projekteja.

Sisältö

Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toimii teeman mukaisissa rooleissa käytännön projekteissa.

Opetusmenetelmät

Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia ja ymmärtää markkinoinnin merkityksen osana myyntiprosessia. Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla. Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin ja osaa hyödyntää toiminnassaan uusia tapoja markkinoida sekä ymmärtää sosiaalisen median osana yrityksen markkinointi strategiaa. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena. Opiskelija osaa soveltaa osaamistaan käytäntöön sekä hankkii tiimille projekteja.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty