Siirry suoraan sisältöön

InnovaatioprojektiLaajuus (20 op)

Tunnus: PYP7107

Laajuus

20 op

Opetuskieli

  • suomi

Vastuuhenkilö

  • Harri Mielonen

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa käyttää erilaisia innovaatiomenetelmiä monipuolisesti ja ymmärtää innovointiprosessin eri vaiheet ja osaa soveltaa niitä yhdessä tiimin kanssa. Opiskelija osaa ottaa asiakkaan mukaan innovointiprosessiin ja esitellä asiakkaalle innovoimansa ratkaisun. Opiskelija osaa analysoida ja reflektoida omaa ammatillista kasvuaan.

Sisältö

Opiskelija synnyttää uusia liiketoiminta-aihioita ja -ideoita, testaa niitä mahdollisuuksien mukaan ja arvioi niiden potentiaalia mahdollisen valmistumisen jälkeisen yrittäjyyden näkökulmasta. Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toteuttaa erilaisia innovaatio-toimintaan liittyviä projekteja.

Ilmoittautumisaika

01.01.2022 - 31.12.2022

Ajoitus

01.01.2022 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

3 - 20

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Y-akatemia (YAO)

Toimipiste

Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 40

Koulutus
  • Y-Akatemia
Opettaja
  • Eveliina Kononen
  • Martha Balerina
  • Daniel Bågeberg
  • Harri Mielonen
  • Kirsi Varis
  • Riikka Räsänen
  • Mikko Lahti
Vastuuopettaja

Harri Mielonen

Ryhmät
  • KYAK22H
    Y-Akatemia, kevät, 2022

Tavoitteet

Opiskelija osaa käyttää erilaisia innovaatiomenetelmiä monipuolisesti ja ymmärtää innovointiprosessin eri vaiheet ja osaa soveltaa niitä yhdessä tiimin kanssa. Opiskelija osaa ottaa asiakkaan mukaan innovointiprosessiin ja esitellä asiakkaalle innovoimansa ratkaisun. Opiskelija osaa analysoida ja reflektoida omaa ammatillista kasvuaan.

Sisältö

Opiskelija synnyttää uusia liiketoiminta-aihioita ja -ideoita, testaa niitä mahdollisuuksien mukaan ja arvioi niiden potentiaalia mahdollisen valmistumisen jälkeisen yrittäjyyden näkökulmasta. Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toteuttaa erilaisia innovaatio-toimintaan liittyviä projekteja.

Opetusmenetelmät

Opiskelija synnyttää uusia liiketoiminta-aihioita ja -ideoita, testaa niitä mahdollisuuksien mukaan ja arvioi niiden potentiaalia mahdollisen valmistumisen jälkeisen yrittäjyyden näkökulmasta. Opiskelija osaa käyttää erilaisia innovaatiomenetelmiä monipuolisesti ja ymmärtää innovointiprosessin eri vaiheet ja osaa soveltaa niitä yhdessä tiimin kanssa. Opiskelija osaa ottaa asiakkaan mukaan innovointiprosessiin ja esitellä asiakkaalle innovoimansa ratkaisun. Opiskelija osaa analysoida ja reflektoida omaa ammatillista kasvuaan.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Ilmoittautumisaika

01.10.2020 - 31.10.2020

Ajoitus

01.01.2021 - 31.12.2022

Opintopistemäärä

3 - 20

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Y-akatemia (YAO)

Toimipiste

Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 40

Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
Opettaja
  • Eveliina Kononen
  • Daniel Bågeberg
  • Martha Balerina
  • Harri Mielonen
  • Kirsi Varis
  • Riikka Räsänen
  • Mikko Lahti
Vastuuopettaja

Harri Mielonen

Ryhmät
  • YAKAK21H
    Y-Akatemia, kevät, 2021

Tavoitteet

Opiskelija osaa käyttää erilaisia innovaatiomenetelmiä monipuolisesti ja ymmärtää innovointiprosessin eri vaiheet ja osaa soveltaa niitä yhdessä tiimin kanssa. Opiskelija osaa ottaa asiakkaan mukaan innovointiprosessiin ja esitellä asiakkaalle innovoimansa ratkaisun. Opiskelija osaa analysoida ja reflektoida omaa ammatillista kasvuaan.

Sisältö

Opiskelija synnyttää uusia liiketoiminta-aihioita ja -ideoita, testaa niitä mahdollisuuksien mukaan ja arvioi niiden potentiaalia mahdollisen valmistumisen jälkeisen yrittäjyyden näkökulmasta. Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toteuttaa erilaisia innovaatio-toimintaan liittyviä projekteja.

Opetusmenetelmät

Opiskelija synnyttää uusia liiketoiminta-aihioita ja -ideoita, testaa niitä mahdollisuuksien mukaan ja arvioi niiden potentiaalia mahdollisen valmistumisen jälkeisen yrittäjyyden näkökulmasta. Opiskelija osaa käyttää erilaisia innovaatiomenetelmiä monipuolisesti ja ymmärtää innovointiprosessin eri vaiheet ja osaa soveltaa niitä yhdessä tiimin kanssa. Opiskelija osaa ottaa asiakkaan mukaan innovointiprosessiin ja esitellä asiakkaalle innovoimansa ratkaisun. Opiskelija osaa analysoida ja reflektoida omaa ammatillista kasvuaan.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty