Siirry suoraan sisältöön

AsiakkuudenhallintaLaajuus (5 op)

Tunnus: LTP7043

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Vastuuhenkilö

  • Ulla Kärnä

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää asiakkuuksien ja asiakaslähtöisyyden merkityksen organisaatiolle. Hän hallitsee asiakastyytyväisyyteen ja -kokemukseen pohjautuvan johtamisen periaatteet. Opiskelija tuntee asiakkuusajattelun peruskäsitteet ja saa valmiuksia luoda ja ylläpitää yrityksen asiakassuhteita.

Sisältö

Asiakastyytyväisyyden ja -kokemusten johtaminen, Asiakkuuden elinkaari, asiakkuuden talous, asiakkuusstrategiat, CRM

Ilmoittautumisaika

01.10.2022 - 31.10.2022

Ajoitus

13.03.2023 - 31.05.2023

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 60

Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
Opettaja
  • Ulla Kärnä
Vastuuopettaja

Ulla Kärnä

Ryhmät
  • TOP22_23
    Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2022-2023
  • LLAS21
    Tradenomi (AMK), liiketalous, monimuoto, syksy, 2021
  • LLNS21M
    Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2021, markkinointi

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää asiakkuuksien ja asiakaslähtöisyyden merkityksen organisaatiolle. Hän hallitsee asiakastyytyväisyyteen ja -kokemukseen pohjautuvan johtamisen periaatteet. Opiskelija tuntee asiakkuusajattelun peruskäsitteet ja saa valmiuksia luoda ja ylläpitää yrityksen asiakassuhteita.

Sisältö

Asiakastyytyväisyyden ja -kokemusten johtaminen, Asiakkuuden elinkaari, asiakkuuden talous, asiakkuusstrategiat, CRM

Arviointiasteikko

H-5