Siirry suoraan sisältöön

Sales Excellence in B2BLaajuus (5 op)

Tunnus: LTP7229

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • englanti

Vastuuhenkilö

  • Varpumaria Jeskanen

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää Business-to-business myynnin erityispiirteet sekä asiakaskokemuksen ja toimivan partneriverkoston merkityksen brändiarvoon ja asiakasuskollisuuteen. Opiskelija osaa myyntiprosessin vaiheet ja merkityksen tehokkaasti toimivan myyntitiimin johtamisessa ja kehittämisessä. Opiskelija osaa soveltaa LEAN-menetelmiä myynnin toimintamallien kehityksessä.

Sisältö

Business-to-business myyntiosaaminen, asiakasymmärrys sekä tehokkaan myyntiprosessin toiminta yrityksen menestystekijänä. Myyntiprosessien ja toimintamallien luonti, seuranta ja jatkuva kehittäminen lisäämään myynnin tuottavuutta ja asiakasarvoa.

Ilmoittautumisaika

01.10.2021 - 28.02.2022

Ajoitus

04.04.2022 - 12.05.2022

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

International Business (BB)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

10 - 25

Koulutus
  • Degree Programme in International Business
Opettaja
  • Varpumaria Jeskanen
Vastuuopettaja

Varpumaria Jeskanen

Ryhmät
  • TOP21_22
    Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2021-2022

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää Business-to-business myynnin erityispiirteet sekä asiakaskokemuksen ja toimivan partneriverkoston merkityksen brändiarvoon ja asiakasuskollisuuteen. Opiskelija osaa myyntiprosessin vaiheet ja merkityksen tehokkaasti toimivan myyntitiimin johtamisessa ja kehittämisessä. Opiskelija osaa soveltaa LEAN-menetelmiä myynnin toimintamallien kehityksessä.

Sisältö

Business-to-business myyntiosaaminen, asiakasymmärrys sekä tehokkaan myyntiprosessin toiminta yrityksen menestystekijänä. Myyntiprosessien ja toimintamallien luonti, seuranta ja jatkuva kehittäminen lisäämään myynnin tuottavuutta ja asiakasarvoa.

Oppimateriaalit

Michael J. Webb, Sales Process Excellence

Opetusmenetelmät

Opiskelija ymmärtää Business-to-business myynnin erityispiirteet sekä asiakaskokemuksen ja toimivan partneriverkoston merkityksen brändiarvoon ja asiakasuskollisuuteen. Opiskelija osaa myyntiprosessin vaiheet ja merkityksen tehokkaasti toimivan myyntitiimin johtamisessa ja kehittämisessä. Opiskelija osaa soveltaa LEAN-menetelmiä myynnin toimintamallien kehityksessä.

Lisätietoja opiskelijoille

Perusedellytys opintojaksolle on markkinoinnin tai myynnin perusteiden suoritukset.

Arviointiasteikko

H-5