Sales Excellence in B2BLaajuus (5 op)
Tunnus: LTP7229
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- englanti
Vastuuhenkilö
- Varpumaria Jeskanen
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää Business-to-business myynnin erityispiirteet sekä asiakaskokemuksen ja toimivan partneriverkoston merkityksen brändiarvoon ja asiakasuskollisuuteen. Opiskelija osaa myyntiprosessin vaiheet ja merkityksen tehokkaasti toimivan myyntitiimin johtamisessa ja kehittämisessä. Opiskelija osaa soveltaa LEAN-menetelmiä myynnin toimintamallien kehityksessä.
Sisältö
Business-to-business myyntiosaaminen, asiakasymmärrys sekä tehokkaan myyntiprosessin toiminta yrityksen menestystekijänä. Myyntiprosessien ja toimintamallien luonti, seuranta ja jatkuva kehittäminen lisäämään myynnin tuottavuutta ja asiakasarvoa.
Ilmoittautumisaika
01.10.2021 - 28.02.2022
Ajoitus
04.04.2022 - 12.05.2022
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
International Business (BB)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
10 - 25
Koulutus
- Degree Programme in International Business
Opettaja
- Varpumaria Jeskanen
Vastuuopettaja
Varpumaria Jeskanen
Ryhmät
-
TOP21_22Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2021-2022
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää Business-to-business myynnin erityispiirteet sekä asiakaskokemuksen ja toimivan partneriverkoston merkityksen brändiarvoon ja asiakasuskollisuuteen. Opiskelija osaa myyntiprosessin vaiheet ja merkityksen tehokkaasti toimivan myyntitiimin johtamisessa ja kehittämisessä. Opiskelija osaa soveltaa LEAN-menetelmiä myynnin toimintamallien kehityksessä.
Sisältö
Business-to-business myyntiosaaminen, asiakasymmärrys sekä tehokkaan myyntiprosessin toiminta yrityksen menestystekijänä. Myyntiprosessien ja toimintamallien luonti, seuranta ja jatkuva kehittäminen lisäämään myynnin tuottavuutta ja asiakasarvoa.
Oppimateriaalit
Michael J. Webb, Sales Process Excellence
Opetusmenetelmät
Opiskelija ymmärtää Business-to-business myynnin erityispiirteet sekä asiakaskokemuksen ja toimivan partneriverkoston merkityksen brändiarvoon ja asiakasuskollisuuteen. Opiskelija osaa myyntiprosessin vaiheet ja merkityksen tehokkaasti toimivan myyntitiimin johtamisessa ja kehittämisessä. Opiskelija osaa soveltaa LEAN-menetelmiä myynnin toimintamallien kehityksessä.
Lisätietoja opiskelijoille
Perusedellytys opintojaksolle on markkinoinnin tai myynnin perusteiden suoritukset.
Arviointiasteikko
H-5