Siirry suoraan sisältöön

Social Contacts and Customer Service (3 op)

Toteutuksen tunnus: LUT6015-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.10.2021 - 31.10.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
10.01.2022 - 31.03.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Kielten ja viestinnän opetus (KVO)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 60
Opettajat
Liisa Sandvall
Vastuuopettaja
Liisa Sandvall
Ryhmät
PRNS21
Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2021
Opintojakso
LUT6015

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija kykenee toimimaan matkailun toimintaympäristössä. Hän ymmärtää kielitaidon olevan oleellinen osa ammattitaitoaan. Opiskelija osaa viestiä suullisesti ja kirjallisesti keskeisissä matkailualan asiakastilanteissa sekä neuvotella kohteliaasti ja asianmukaisesti työelämän tilanteissa. Opiskelija vahvistaa oman ammattialansa sanaston hallintaa.

Sisältö

Omista opinnoista kertominen, oman alan työympäristö ja työtehtävät, työelämävalmiudet: CV, työpaikkahakemus; sähköpostiviestintä, asiakaspalvelutilanteet (hotelli, ravintola, matkatoimisto), neuvottelut/kokoustilanteet, vieraiden isännöinti, ammattialan sanasto, matkailualan ajankohtaiset ilmiöt.

Siirry alkuun