Siirry suoraan sisältöön

Digimarkkinointi matkailussa (5 op)

Toteutuksen tunnus: LUP7070-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
12.02.2022 - 31.05.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
12.04.2022 - 31.07.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Restonomikoulutus (PR)
Toimipiste
Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
Opetuskielet
suomi
englanti
Paikat
12 - 80
Opettajat
Raija Ruusunen
Vastuuopettaja
Raija Ruusunen
Opintojakso
LUP7070

Arviointiasteikko

H-5

Sisällön jaksotus

Opiskelija jaksottaa opintonsa oman aikatalunsa mukaan.

Aika ja paikka

Verkko-opinnot, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti. Avoimen amk:n opiskelijoilla toteutusajankohta 12.4.-31.7. CampusOnline-toteutusajankohta 9.5.-31.7.

Oppimateriaalit

Verkosta löytyvä aineisto sekä asiantuntijavideot, joista osa on suomeksi ja osa englanniksi. Videoita ei ole tekstitetty.

Opetusmenetelmät

Opintojakson jälkeen opiskelija tietää, mitä digitaalisuus matkailutoimialalla tarkoittaa, mikä ohjaa Suomen matkailun digikehittämistä ja millaiset matkailun trendit vaikuttavat digimarkkinoinnin kehittämiseen. Opiskelija saa tietoa virtuaalimatkailusta, AR:n ja VR:n käytöstä sekä siitä, mikä puhuttaa tällä hetkellä matkailun digimarkkinoinnissa. Opintojakson jälkeen opiskelija osaa arvioida verkkosivujen toimivuutta sekä hyödyntää tarinallistamista matkailumarkkinoinnissa.
Opiskelun edellytyksenä on, että opiskelija hallitsee matkailun ja markkinoinnin peruskäsitteet.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 opintopistettä opiskelijan itsenäistä opiskelua

Lisätiedot

Opintojaksolla ei ole ajastettuja palautuksia eikä tenttejä, vaan opiskelija jaksottaa oman opiskelunsa itse. Opinnot suoritetaan osio kerrallaan siten, että ensimmäisen suorituksen jälkeen avautuu seuraava osio.

Siirry alkuun