Digimarkkinointi matkailussa (5 op)
Toteutuksen tunnus: LUP7070-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 12.02.2022 - 31.05.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 12.04.2022 - 31.07.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Restonomikoulutus (PR)
- Toimipiste
- Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
- Opetuskielet
- suomi
- englanti
- Paikat
- 12 - 80
Arviointiasteikko
H-5
Sisällön jaksotus
Opiskelija jaksottaa opintonsa oman aikatalunsa mukaan.
Aika ja paikka
Verkko-opinnot, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti. Avoimen amk:n opiskelijoilla toteutusajankohta 12.4.-31.7. CampusOnline-toteutusajankohta 9.5.-31.7.
Oppimateriaalit
Verkosta löytyvä aineisto sekä asiantuntijavideot, joista osa on suomeksi ja osa englanniksi. Videoita ei ole tekstitetty.
Opetusmenetelmät
Opintojakson jälkeen opiskelija tietää, mitä digitaalisuus matkailutoimialalla tarkoittaa, mikä ohjaa Suomen matkailun digikehittämistä ja millaiset matkailun trendit vaikuttavat digimarkkinoinnin kehittämiseen. Opiskelija saa tietoa virtuaalimatkailusta, AR:n ja VR:n käytöstä sekä siitä, mikä puhuttaa tällä hetkellä matkailun digimarkkinoinnissa. Opintojakson jälkeen opiskelija osaa arvioida verkkosivujen toimivuutta sekä hyödyntää tarinallistamista matkailumarkkinoinnissa.
Opiskelun edellytyksenä on, että opiskelija hallitsee matkailun ja markkinoinnin peruskäsitteet.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 opintopistettä opiskelijan itsenäistä opiskelua
Lisätiedot
Opintojaksolla ei ole ajastettuja palautuksia eikä tenttejä, vaan opiskelija jaksottaa oman opiskelunsa itse. Opinnot suoritetaan osio kerrallaan siten, että ensimmäisen suorituksen jälkeen avautuu seuraava osio.