Markkinointikampanjan toteutus sosiaalisen median avulla (1 op)
Toteutuksen tunnus: DT10076-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.04.2022 - 29.04.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 07.06.2022 - 15.08.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 1 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Tradenomi / Tietojenkäsittely (DD)
- Toimipiste
- Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Arviointiasteikko
H-5
Sisältö
Minkälaisia vaiheita markkinointikampanjan toteuttamiseen kuuluu?
Miten sosiaalista mediaa hyödynnetään markkinointikampanjassa?
Miten markkinointiviestinnän sisältöjä suunnitellaan markkinointikampanjan tueksi?
Opiskelija laatii kurssin aikana sellaisen markkinointikampanjan, joka olisi mahdollista toteuttaa käytännössä. Kampanjassa huomioidaan tehtävät, roolitus, aikataulut ja edistymisen seuranta.
Opetusmenetelmät
Opiskelija laatii kurssin aikana sellaisen markkinointikampanjan, joka olisi mahdollista toteuttaa käytännössä. Kampanjassa huomioidaan tehtävät, roolitus, aikataulut ja edistymisen seuranta.
Opinnot toteutetaan kokonaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan. Opinnot sisältävät itsenäistä materiaaliin perehtymistä verkko-oppimisympäristössä ja itsenäistä tehtävien tekemistä.