Siirry suoraan sisältöön

Markkinointikampanjan toteutus sosiaalisen median avulla (1 op)

Toteutuksen tunnus: DT10076-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.04.2022 - 29.04.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
07.06.2022 - 15.08.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
1 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Tradenomi / Tietojenkäsittely (DD)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettajat
Risto Salminen
Vastuuopettaja
Risto Salminen
Opintojakso
DT10076

Arviointiasteikko

H-5

Sisältö

Minkälaisia vaiheita markkinointikampanjan toteuttamiseen kuuluu?
Miten sosiaalista mediaa hyödynnetään markkinointikampanjassa?
Miten markkinointiviestinnän sisältöjä suunnitellaan markkinointikampanjan tueksi?

Opiskelija laatii kurssin aikana sellaisen markkinointikampanjan, joka olisi mahdollista toteuttaa käytännössä. Kampanjassa huomioidaan tehtävät, roolitus, aikataulut ja edistymisen seuranta.

Opetusmenetelmät

Opiskelija laatii kurssin aikana sellaisen markkinointikampanjan, joka olisi mahdollista toteuttaa käytännössä. Kampanjassa huomioidaan tehtävät, roolitus, aikataulut ja edistymisen seuranta.

Opinnot toteutetaan kokonaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan. Opinnot sisältävät itsenäistä materiaaliin perehtymistä verkko-oppimisympäristössä ja itsenäistä tehtävien tekemistä.

Siirry alkuun