Siirry suoraan sisältöön

Facebook- ja GoogleAds-mainonnan perusteet yrityksille (3 op)

Toteutuksen tunnus: LP10001-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.10.2021 - 31.10.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
15.03.2022 - 31.05.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
10 - 25
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Lotta Lilja
Vastuuopettaja
Lotta Lilja
Opintojakso
LP10001

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Aika ja paikka

7 toiminnallista luentokertaa Collaborate-etätyötilassa (etäopetusta). Lisäksi viikkotehtävät luentojen välissä.

Opetusmenetelmät

Opi tuntemaan Googlen ja Facebookin mahdollisuudet markkinoinnin näkökulmasta. Kurssin aikana opit asettamaan tavoitteet digimarkkinointikampanjalle, toteuttamaan kampanjan tavoitteiden mukaisesti ja seuraamaan sen tuloksia.

Opintojakso on suunnattu yrittäjille tai yritysten tai järjestön markkinoinnista vastaaville, joilla on vain vähän tai ei lainkaan digimarkkinoinnin kokemusta. Edellytys on, että osallistujalla on pääsy / ylläpito-oikeudet yrityksen / järjestön somekanaviin ja Google-tilille.

Luentojen aiheet:
Markkinoinnin suunnittelu
Kampanjasuunnitelma
Mainoskampanjoiden toteutus.
Kampanjoiden seuranta - Mittarit ja analytiikka
Mitä seuraavaksi?

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

3 op vastaa noin 81 tuntia opiskelijan työtä.
Luentojen välissä opiskelija työstää markkinointisuunnitelmaa ja -kampanjaa omassa yrityksessään / edustamassaan järjestössä.

Siirry alkuun