Siirry suoraan sisältöön

Monimediainen yritys- ja yhteisöviestintä (5 op)

Toteutuksen tunnus: LUP7010-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.04.2021 - 26.08.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.09.2021 - 31.12.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
3 op
Virtuaaliosuus
2 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Restonomikoulutus (PR)
Toimipiste
Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 60
Opettajat
Tarja Kupiainen
Olli Haapiainen
Tiina Simonen
Vastuuopettaja
Tarja Kupiainen
Ryhmät
LUTNS19
Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2019
LUVNS19
Medianomi (AMK), päivä, syksy, 2019
Opintojakso
LUP7010

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija
- osaa viestiä tilanteen, kanavan ja muiden viestinnän osapuolten mukaisesti toimiessaan työyhteisön jäsenenä ja sen edustajana
- tietää mitä osa-alueita yhteisön tai yrityksen viestintään kuuluu ja mikä merkitys niillä on yhteisö- tai yrityskuvan (brändin) syntymisessä ja tuotteen markkinoinnissa
- osaa käyttää erilaisia kanavia sekä ulkoisessa että sisäisessä viestinnässä
- osaa suunnitella ja toteuttaa yhteisö- ja markkinointiviestintää monikanavaisesti

Sisältö

Yhteisön tai yrityksen viestinnän perusteet: markkinointiviestintä, mediaviestintä, digiajan viestintä, sidosryhmäviestintä, matkailuviestintä, viestintä- ja markkinointikampanjan suunnittelu, toteutuskelpoinen suunnitelma kampanjaksi, markkinointimateriaalin tuottaminen.

Aika ja paikka

05.09.2022 - 28.10.2022

Oppimateriaalit

Kirjalista on Moodlessa.

Opetusmenetelmät

Oppimistavoitteet:

Opiskelija

* osaa viestiä tilanteen, kanavan ja muiden viestinnän osapuolten mukaisesti toimiessaan työ- tai muun yhteisön jäsenenä ja sen edustajana.
* tietää mitä osa-alueita yhteisön tai yrityksen viestintään kuuluu ja mikä merkitys niillä on yhteisö- tai yrityskuvan (brändin) syntymisessä ja markkinoinnissa.
* osaa käyttää erilaisia kanavia sekä ulkoisessa että sisäisessä viestinnässä.
* osaa suunnitella ja toteuttaa yhteisö- ja markkinointiviestintää monikanavaisesti.

Keskeinen sisältö:

* yhteisön tai yrityksen viestinnän perusteet: markkinointiviestintä, mediaviestintä, sidosryhmäviestintä, matkailuviestintä
* viestintäsuunnitelman laatiminen

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelija työtä yhteensä 133 tuntia

Siirry alkuun