Matkailupalvelujen tuotteistaminen ja markkinointi 1 (4 op)
Toteutuksen tunnus: LUT6014-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.10.2020 - 31.10.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 07.01.2021 - 26.03.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 4 op
- Lähiosuus
- 4 op
- TKI-osuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Restonomikoulutus (PR)
- Toimipiste
- Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 60
- Opettajat
- Tuula Ikonen
- Hanna Vienonen
- Vastuuopettaja
- Hanna Vienonen
- Ryhmät
-
LUTNS20Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2020
- Opintojakso
- LUT6014
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opiskelija hallitsee palvelujen asiakaslähtöisen tuotteistamis- ja markkinointiosaamisen perusteet matkailualalla. Hän ymmärtää palvelutuotteen rakentumisen eri vaiheet huomioiden laatu, asiakkaan saama arvo ja elämyksellisyys matkailutuotteissa. Opiskelija tunnistaa matkailumarkkinoinnin sisäisiä ja ulkoisia tekijöitä. Hän ymmärtää asiakaslähtöisen markkinoinnin sekä matkailupalvelun hinnoittelun periaatteet sekä laadun merkityksen markkinoinnin tukena.
Sisältö
Tuotekehitys matkailualalla. Elämyksellisyys, tuotepaketointi ja -räätälöinti, hinnoittelun perusteet, markkinointiympäristön perusteet sekä markkinoinnin kilpailukeinot.
Aika ja paikka
Wärtsilän kampus 7.1-26.3.2021
Opetusmenetelmät
Opintojakson teoriasisällössä paneudutaan tuotteistamisen ja markkinoinnin perusteisiin, turvallisuusasioihin ohjelmapalveluissa sekä projektiosaamiseen.
Opetusmenetelmät: luennot, yksilö- ja ryhmätehtävät, mahdolliset asiantuntijaluennot.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
50 h lähiopetus
20 h tehtävät
30 h itsenäinen opiskelu
8 h arviointi ja palaute