Siirry suoraan sisältöön

Matkailupalvelujen tuotteistaminen ja markkinointi 1 (4 op)

Toteutuksen tunnus: LUT6014-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.10.2020 - 31.10.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
07.01.2021 - 26.03.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
4 op
Lähiosuus
4 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Restonomikoulutus (PR)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 60
Opettajat
Tuula Ikonen
Hanna Vienonen
Vastuuopettaja
Hanna Vienonen
Ryhmät
LUTNS20
Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2020
Opintojakso
LUT6014

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija hallitsee palvelujen asiakaslähtöisen tuotteistamis- ja markkinointiosaamisen perusteet matkailualalla. Hän ymmärtää palvelutuotteen rakentumisen eri vaiheet huomioiden laatu, asiakkaan saama arvo ja elämyksellisyys matkailutuotteissa. Opiskelija tunnistaa matkailumarkkinoinnin sisäisiä ja ulkoisia tekijöitä. Hän ymmärtää asiakaslähtöisen markkinoinnin sekä matkailupalvelun hinnoittelun periaatteet sekä laadun merkityksen markkinoinnin tukena.

Sisältö

Tuotekehitys matkailualalla. Elämyksellisyys, tuotepaketointi ja -räätälöinti, hinnoittelun perusteet, markkinointiympäristön perusteet sekä markkinoinnin kilpailukeinot.

Aika ja paikka

Wärtsilän kampus 7.1-26.3.2021

Opetusmenetelmät

Opintojakson teoriasisällössä paneudutaan tuotteistamisen ja markkinoinnin perusteisiin, turvallisuusasioihin ohjelmapalveluissa sekä projektiosaamiseen.

Opetusmenetelmät: luennot, yksilö- ja ryhmätehtävät, mahdolliset asiantuntijaluennot.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

50 h lähiopetus
20 h tehtävät
30 h itsenäinen opiskelu
8 h arviointi ja palaute

Siirry alkuun