Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnilla menestykseen (5 op)

Toteutuksen tunnus: LTP7037-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.10.2020 - 31.10.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
15.03.2021 - 31.05.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Ulla Kärnä
Vastuuopettaja
Ulla Kärnä
Opintojakso
LTP7037

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää markkinoinnin merkityksen yrityksen menestystekijänä. Hän tietää perusasiat markkinointikonseptista, henkilökohtaisesta myyntityöstä ja asiakaskokemuksesta. Hän osaa soveltaa erityisesti pienyrityksen näkökulmasta keskeisimpiä markkinoinnin oppeja.

Sisältö

Markkinoinnin merkitys yrityksen menestystekijänä, markkinointikonsepti, asiakastarpeiden selvittäminen ja henkilökohtainen myyntityö, asiakaslähtöinen toiminta ja sen vaikutukset yrityksen asiakkuuksien syntymiseen, ylläpitämiseen ja kehittämiseen.

Aika ja paikka

Opintojakso toteutetaan kokonaan virtuaalisesti. Oppimateriaali on Moodle-oppimisympäristössä.

Oppimateriaalit

Bergström Seija & Leppänen Arja 2011,tai uudempi: Yrityksen asiakasmarkkinointi, Edita Helsinki.

Täydentävänä lukemisena: Storbacka Kaj & Lehtinen Jarmo R. 1999: Asiakkuuden ehdoilla vai asiakkaiden armoilla, WSOY Porvoo.
Muu materiaali Moodle-oppimisympäristössä.

Opetusmenetelmät

Opiskelija laatii yksin tai pienessä ryhmässä valitsemalleen yritykselle markkinoinnin kehittämistyön ohjeistuksen mukaan.
-

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

opintojaksolla ei ole tenttiä

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Ac-opetusta ja -ohjaus 2 h, oppimistehtävät 50 h, itsenäinen työskentely 51 h, oppimateriaaleihin tutustuminen 30 h, yhteensä 133h

Siirry alkuun