Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin projektityö, LTLNS20M (4 op)

Toteutuksen tunnus: LTP7048-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.04.2022 - 30.04.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
24.10.2022 - 31.12.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
4 op
Lähiosuus
4 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Anu Karreinen
Lotta Lilja
Vastuuopettaja
Anu Karreinen
Ryhmät
LTLNS20
Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2020
Opintojakso
LTP7048

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelijaosaa tunnistaa organisaation markkinointiin liittyvät kehittämistarpeetpystyy tuottamaan selvityksiä ja ratkaisuvaihtoehtoja organisaation kehittämistarpeisiin ryhmässäpystyy ottamaan vastuun projektin hallintaan liittyvistä tehtäväalueista

Sisältö

SisältöKehittämisprojektin toteutus:kehittämishankkeen rajaus, projekti- ja/ tai tutkimussuunnitelman laadinta, tutkimusraportin ja projektin loppuraportin laadinta sekä ohjausryhmän ohjauksen hyödyntäminen.

Aika ja paikka

Opetusta viikoittain. Lisäksi itsenäistä työskentelyaikaa, jolloin ohjelmassa on ryhmätöiden edistämistä ja mahdollisuus myös ohjaukseen. Viimeisellä kerralla töiden esitykset.

Opetusmenetelmät

Opintojaksolla toteutetaan työelämälähtöinen markkinointiprojekti ryhmätyönä.

Opintojakson aikana syvennät markkinoinnin osaamistasi monipuolisesti.
Tunnistat organisaation markkinointiin liittyvät kehittämistarpeet
Tuotat selvityksiä ja ratkaisuvaihtoehtoja organisaation kehittämistarpeisiin ryhmässä
Otat vastuun projektin hallintaan liittyvistä tehtäväalueista
Tutustut ohjausryhmätyöskentelyyn.

Sisältö:
Kehittämisprojektin toteutus: kehittämishankkeen rajaus, projekti- ja/ tai tutkimussuunnitelman laadinta, tutkimusraportin ja projektin loppuraportin laadinta sekä ohjausryhmän ohjauksen hyödyntäminen

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Opintojaksolla tehdään työelämälähtöinen markkinoinnin kehittämisprojekti.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

4 opintopistettä vastaa 107 h opiskelijatyötä. Yhteensä 16 oppituntia luentoja, lisäksi ohjaukselle on varattu 32 h ja loppu on ryhmätyöskentelyä.

Siirry alkuun