Social Contacts and Customer Service (3 op)
Toteutuksen tunnus: LUT6015-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.10.2020 - 31.10.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2021 - 31.07.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Kielten ja viestinnän opetus (KVO)
- Toimipiste
- Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 60
- Opettajat
- Liisa Sandvall
- Vastuuopettaja
- Liisa Sandvall
- Ryhmät
-
LUTNS20Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2020
- Opintojakso
- LUT6015
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opiskelija kykenee toimimaan matkailun toimintaympäristössä. Hän ymmärtää kielitaidon olevan oleellinen osa ammattitaitoaan. Opiskelija osaa viestiä suullisesti ja kirjallisesti keskeisissä matkailualan asiakastilanteissa sekä neuvotella kohteliaasti ja asianmukaisesti työelämän tilanteissa. Opiskelija vahvistaa oman ammattialansa sanaston hallintaa.
Sisältö
Omista opinnoista kertominen, oman alan työympäristö ja työtehtävät, työelämävalmiudet: CV, työpaikkahakemus; sähköpostiviestintä, asiakaspalvelutilanteet (hotelli, ravintola, matkatoimisto), neuvottelut/kokoustilanteet, vieraiden isännöinti, ammattialan sanasto, matkailualan ajankohtaiset ilmiöt.
Oppimateriaalit
Moodlessa julkaistava materiaali, opettajan muulla tavalla jakama materiaali.
Opetusmenetelmät
Opiskelija kykenee toimimaan matkailun toimintaympäristössä. Hän ymmärtää kielitaidon olevan oleellinen osa ammattitaitoaan. Opiskelija osaa viestiä suullisesti ja kirjallisesti keskeisissä matkailualan asiakastilanteissa sekä neuvotella kohteliaasti ja asianmukaisesti työelämän tilanteissa. Opiskelija vahvistaa oman ammattialansa sanaston hallintaa.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Lähiopiskelu 30 t, oppimistehtävät 22 t, oppimateriaaliin tutustuminen 5 t, muu itsenäinen työskentely 20t, suulliset esitykset 1 t, arviointi ja palaute 2 t