Siirry suoraan sisältöön

Social Contacts and Customer Service (3 op)

Toteutuksen tunnus: LUT6015-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.10.2020 - 31.10.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2021 - 31.07.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Kielten ja viestinnän opetus (KVO)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 60
Opettajat
Liisa Sandvall
Vastuuopettaja
Liisa Sandvall
Ryhmät
LUTNS20
Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2020
Opintojakso
LUT6015

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija kykenee toimimaan matkailun toimintaympäristössä. Hän ymmärtää kielitaidon olevan oleellinen osa ammattitaitoaan. Opiskelija osaa viestiä suullisesti ja kirjallisesti keskeisissä matkailualan asiakastilanteissa sekä neuvotella kohteliaasti ja asianmukaisesti työelämän tilanteissa. Opiskelija vahvistaa oman ammattialansa sanaston hallintaa.

Sisältö

Omista opinnoista kertominen, oman alan työympäristö ja työtehtävät, työelämävalmiudet: CV, työpaikkahakemus; sähköpostiviestintä, asiakaspalvelutilanteet (hotelli, ravintola, matkatoimisto), neuvottelut/kokoustilanteet, vieraiden isännöinti, ammattialan sanasto, matkailualan ajankohtaiset ilmiöt.

Oppimateriaalit

Moodlessa julkaistava materiaali, opettajan muulla tavalla jakama materiaali.

Opetusmenetelmät

Opiskelija kykenee toimimaan matkailun toimintaympäristössä. Hän ymmärtää kielitaidon olevan oleellinen osa ammattitaitoaan. Opiskelija osaa viestiä suullisesti ja kirjallisesti keskeisissä matkailualan asiakastilanteissa sekä neuvotella kohteliaasti ja asianmukaisesti työelämän tilanteissa. Opiskelija vahvistaa oman ammattialansa sanaston hallintaa.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Lähiopiskelu 30 t, oppimistehtävät 22 t, oppimateriaaliin tutustuminen 5 t, muu itsenäinen työskentely 20t, suulliset esitykset 1 t, arviointi ja palaute 2 t

Siirry alkuun