Siirry suoraan sisältöön

Henkilöbrändäys (2 op)

Toteutuksen tunnus: LL10090-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.01.2024 - 03.03.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
11.03.2024 - 31.05.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
2 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
2 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Avoimen AMK:n opinnot (AVOIN)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
10 - 100
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Ulla Kärnä
Satu Saarinen
Vastuuopettaja
Satu Saarinen
Ajoitusryhmät
Pienryhmä (schedulingGroup) 1 (Koko: 20 . Avoin AMK : 20.)
Pienryhmä (schedulingGroup) 2 (Koko: 0 . Avoin AMK : 0.)
Pienryhmät
Pienryhmä (schedulingGroup) 1
Pienryhmä (schedulingGroup) 2
Opintojakso
LL10090

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Tavoitteet

Tämän opintojakson tavoitteena on tukea henkilön työhakua, vahvistaa hänen ammatillista identiteettiään sekä antaa vinkkejä erottumiseen työmarkkinoilla.

Sisältö

Perehdyt henkilöbrändäyksen merkitykseen työllistymisessä. Kartoitat ja sanoitat osaamistasi sekä luot itsellesi erottuvan tyylin eri viestintäkanavissa. Lisäksi ymmärrät verkostojen merkityksen työnhaussa ja kasvatat omaa verkostoasi.

Aika ja paikka

Opintojakso toteutetaan verkko-opintoina. Opintojakso avautuu 11.3. ja samalla opiskelija saa kurssiavaimen sähköpostitse.

Oppimateriaalit

Ilmoitetaan Moodlessa

Opetusmenetelmät

Tämän kurssin tavoitteena on tukea henkilön työnhakua, vahvistaa hänen ammatillista identiteettiään ja antaa vinkkejä erottumiseen työmarkkinoilla.
Kurssilla opit henkilökohtaisen brändäyksen merkityksen työelämässä. Kartoit ja kuvailet osaamistasi ja luot itsellesi persoonallisen tyylin eri viestintäkanavissa. Lisäksi ymmärrät verkostojen merkityksen työnhaussa ja kasvatat omaa verkostoasi.

Opintojaksolla perehdyt digitaaliseen lähdeaineistoon ja opetustallenteisiin, jotka käsittelevät henkilöbrändäystä ja sen luomista.

Osaamisnäyttönä ovat suoritetut opintojakson tehtävät. (Brändäyssuunnitelma ja toteuta siitä kaksi osa-aluetta valitsemillasi viestintäkanavilla.)

Siirry alkuun